Sevgili Sait hocam,
Adıma ve dernek merkezine dilekçe yollayanlar adına aşağıdaki
bilgiyi dernek yazışma grubuna ulaştırır mısın lütfen. Teşekkürler.
1. Dernek merkezine gelen dilekçeler üye sayısının 5'te birini
bulmuş ve geçmiştir.
Buna göre:
1. Emrah dirmit 10.08.2015 tarihli dilekçe
2. Burakhan Albayrak 07.08.2015 tarihli dilekçe
3. Ali Cem Yürek 07.08.2015 tarihli dilekçe
4. Mehmet Sait Taylan 10.08.2015 tarihli dilekçe
5.6. Elif Uzel, Orkun Uzel 09.08.2015 tarihli dilekçeler
7. Ender Usuloğlu 07.08.2015 tarihli dilekçe
8. Selin Tezcan 08.08.2015 tarihli dilekçe
9.10. Eray Güngör, Nihal Güngör 12.08.2015 tarihli dilekçeler
11. Engin selamsız 17.08.2015 tarihli dilekçe
12. Anıl Alkan 07.08.2015 tarihli dilekçe
13. Süha Yararbaş 16.08.2015 tarihli dilekçelerle
çoktan 5/1 sayısını aşmıştır. YK'nın bilgisine. Verilen dilekçelerin
tarihleri gözönünde bulundurulduğunda, en erken tarihli 8 üyenin
dilekçe tarihine göre, tüzüğümüzdeki 1 ay içinde toplamalı ve 15 gün
öncesinden ilan etmeli maddesine göre 15 günlük ilan tarihinde
gecikme yaşanmıştır. En geç, 12 Eylül 2015 tarihine kadar genel
kurulu toplamanız gerekmektedir.
2. Şahsen, YK acilen genelkurul tarihi açıklamadığı ve şahsımın
tekrardan yazışma grubuna alınma işlemini gerçekleştirmediği
takdirde, Dernekler masasına şikayet edeceğimi şimdiden bildiririm.
Ender Usuloğlu
--

|
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com
|