Sevgili YK üyeleri,
YK tarafından olan isteklerin veya
Yk’ya sorulan soruların cevaplarının
bireysel mesajlar olarak değil de
yönetim kurulu yazmanı tarafından, tek elden, kurumsal bir şekilde yürütülmesinin daha uygun olacağını düşünüyorum.
Ya da altının, “Yönetim Kurulu” olarak imzalanması da olabilir tabii ki.
Aksi taktirde, mesajların bireysel mi yoksa, YK’dan mı olduğu anlaşılamıyor ve anlamsız tartışmalara gidebiliyor.
Bu sadece nacizane önerimdir, taktir tabii ki sizlere aittir.
Sevgiler,
Metin