YK yazışmaları

26 views
Skip to first unread message

Albukrek, Metin

unread,
Feb 18, 2016, 7:53:03 AM2/18/16
to aspeg...@googlegroups.com, Ali Aytan, asp...@googlegroups.com

Sevgili YK üyeleri,

 

YK tarafından olan isteklerin veya

Yk’ya sorulan soruların cevaplarının

bireysel mesajlar olarak değil de

yönetim kurulu yazmanı tarafından, tek elden, kurumsal bir şekilde yürütülmesinin daha uygun olacağını düşünüyorum.

 

Ya da altının, “Yönetim Kurulu” olarak imzalanması da olabilir tabii ki.

 

Aksi taktirde, mesajların bireysel mi yoksa, YK’dan mı olduğu anlaşılamıyor ve anlamsız tartışmalara gidebiliyor.

 

Bu sadece nacizane önerimdir, taktir tabii ki sizlere aittir.

 

Sevgiler,
Metin

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages