Olağanüstü genkur tarihi

21 views
Skip to first unread message

cem yurek

unread,
Sep 1, 2015, 11:14:36 AM9/1/15
to asp...@googlegroups.com, Aspeg Ender Usuloglu, aspeg...@googlegroups.com

Sevgili yonkur üyeleri,


Muhtemelen bugün olağanüstü genkur tarihi belirleyeceksiniz, il dışından katılacak üyelerimizi düşünerek 19 eylül cumartesi olarak belirlerseniz çok iyi olur.Özellikle Antalya ve Ankara' daki arkadaşların ricası idi.

Bu arada toplanan dilekçeler içinde en son tarih 21 Ağustos, son dilekçe tarihi itibari ile yönkur un genkuru toplaması gereken yasal sınır olan max. 30 günlük süre bu ayın 19 unda sona eriyor. Genkurun ilan tarihi de en az 15 gün öncesi yani 5 eylül oluyor.

Dilekçeler dernek merkezi olan Ender in ofisinde bildiğiniz gibi. Sanırım yönkur üyelerinden birisinin ordan alması gerekiyor. Eğer Ender le görüşmek istemiyorsanız , ben yada başka birisi 5 eylüle kadar size ulaştırabiliriz.


Saygılar

Cem Yürek


Turgay Gonulalan

unread,
Sep 1, 2015, 11:22:47 AM9/1/15
to cem yurek, asp...@googlegroups.com, Aspeg Ender Usuloglu, aspeg...@googlegroups.com
Sevgili Cem ve Arkadaşlar

Merak etmeyin bu konuyla ilgili olarak Yonkur toplanıyor ve sizlere toplantı sonuclarını en kısa surede bildirilectir.
Cem ben Grip oldugum icin Endere gidemedim bugun lutfen islak imzalı dilekceleri alırsan ve Avrupa yakasına gecersen ben senden alırım en kısa zamanda. 
Herkese sevgiler

Ttg


--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEGYK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegyk+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, asp...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/aspegyk/CAFpf2JukHag4KLs83RL3b3BUnNTUpaqpLu8fM2MCFyRjFhceoA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

syar...@gmail.com

unread,
Sep 1, 2015, 12:40:09 PM9/1/15
to cem yurek, asp...@googlegroups.com, Aspeg Ender Usuloglu, aspeg...@googlegroups.com
bugun bir kisi daha dilekce verse son tarih bugun mu olacak? ve her ay yeni bir tane...selamlar
suha
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEG Dernek" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegdernek...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, aspeg...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/aspegdernek adresinde ziyaret edebilirsiniz.

enderu...@gmail.com

unread,
Sep 1, 2015, 12:52:32 PM9/1/15
to syar...@gmail.com, cem yurek, asp...@googlegroups.com, aspeg...@googlegroups.com
normalde ilk 8 kişi yani 5 bir ne zaman vermişse o tarih olmalı...

1.9.2015 19:40 tarihinde syar...@gmail.com yazdı:

Avast logo

This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com



--



Avast logo

This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
www.avast.com


cem yurek

unread,
Sep 1, 2015, 1:47:26 PM9/1/15
to suha yararbas, aspeg...@googlegroups.com, Aspeg Ender Usuloglu, asp...@googlegroups.com

Haklisin Süha,

Bu işin ideali tek bir dilekçe altına 5 te 1 üyenin imza atması. Ama antalya da ankara da genkur isteyen üyeler olunca tek dilekçe mümkün olmadı.
Kanunda, "şu dilekçenin tarihini baz al" diye birşey yazmiyor.
Basvurudan sonra en geç 30 gün içinde topla, en az 15 gün öncesinden de ilan et diyor.
İlk 8 kişinin (1/5 üye) dilekçe tarihine gore belirlemek daha mantıklı gibi ama o zaman da yasal sureci aşmış oluyor yonkur.

Bir öneri; eğer il dışından gelecekler de gözetilerek -mesela 26 eylül gibi- bir tarih belirlenirse, genkur da tek bir dilekçeye donusturulebilir. Belirlenen tarihe uygun olacak şekilde tek bir dilekçe yazılır, altına dilekçe vermiş olanlar tekrar imza atar.
Amaç herşey yasalara uygun olsun...

1 Eyl 2015 19:40 tarihinde <syar...@gmail.com> yazdı:

syar...@gmail.com

unread,
Sep 1, 2015, 2:28:15 PM9/1/15
to cem yurek, aspeg...@googlegroups.com, Aspeg Ender Usuloglu, asp...@googlegroups.com
pardon bos bulunup email attim, dikkate almayin, konustugumuz seylere bakin yahu...selamlar
suha
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages