Geçen seneki bir gezide de (Nisan daki Kurtarma) bir teyze gelip, aynı şekilde (haklı olarak) kızmıştı. (Burada çıkan bilmem hangi otları/ekinleri eziyorsunuz demişti)
Sevgiler,
Metin
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEGYK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
aspegyk+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, asp...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için
https://groups.google.com/d/msgid/aspegyk/CAB-c0%3D04SuuJ3W%2Bj2CHr5KFkO8Zgn0PSR_S9n_bpMp4NAPUMtw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.