Re: [AspegDernek] Mağaracılık Kültür Eğitimleri Sunumları! 21 MAYIS 2016 ve TANIŞMA KOKTEYLİ

11 views
Skip to first unread message

Emrah Dirmit

unread,
May 2, 2016, 1:33:05 PM5/2/16
to Ender Usuloğlu, asp...@googlegroups.com, aspeg

Herkese selamlar,

Jeoloji eğitim semineri için gelmeyi planliyorum. Seminerlerine katilim kaç kişi olacak, talep var mi? Öğrenmek istiyorum.

Emrah

On 22 Apr 2016 16:17, "Ender Usuloğlu" <enderu...@gmail.com> wrote:

:( zor çünkü İst dışından gelenlere zaman kalması lazım.

22 Nis 2016 ÖS 4:14 tarihinde "Engin SELAMSİZ" <esel...@hotmail.com> yazdı:
Pazar olma ihtimali var mı?tsk

:-))



22 Nis 2016 tarihinde 15:04 saatinde, "enderu...@gmail.com" <enderu...@gmail.com> şunları yazdı:

Herkese selamlar. Farkındayım çok fazla e posta attım ama tek tek ayrı konular olduğu için sabrınızı rica ediyorum.

21 MAYIS 2016 CUMARTESİ Sabah 10:00'dan itibaren tüm gün sunumlarımız olacak. Bu sunumlar, mağaracılığın çeşitli yönlerini sizlere göstermek amacıyla hazırlanmış olacak. henüz nerede olacağını belirlemedik o konuda size geri dönüş yapacağız.

MAĞARACILIK KÜLTÜR sunumları

Sabah:10:00-10:20 Kahve ve açılış
10:30-11:30 Mağara biyolojisi  sunan: İÜ Doktor Nihal Güngör
11:30-11:45 Biyospeleoji Videosu ve sonrası yemek
13:00-14:00 Mağara Jeolojisi sunan: Emrah Dirmit
14:00-14:15 Kahve arası
14:15-15:00 Mağara Harita okuması, lejand, standartlar sunan: Ender Usuloğlu
15:00-15:15 Kahve arası
15:15-16:00 Mağarada harita çizimi için ölçüm alma ve defter tutmak sunan: Ender Usuloğlu
16:00-16:15 Kahve molası
16:15-17:00 Belgesel Nasıl Çekilir? sunan: Orkun Uzel
17:00-17:30 BBC Earth-Mağaralar Belgeseli sunumu

Kokteyl başlangıcı ve devamı: 18:00-?   :)

Kokteyl'de yeni gelen arkadaşlarımızla bir araya henüz fırsat bulup gelemeyen üyelerimizi tanıştırmak, İstanbul dışında olan ve gelebilecek tüm arkadaşlarımızı görmek, özlem gidermek ve birbirimizle tanışmak için yapıyoruz.

Katılımlarınız önemlidir çünkü SİZLER için Emrah arkadaşımız Taaa! Ankara'dan gelecek bu sunumu yapmak için, kendisine teşekkür ederiz.

İstanbul, Ankara, Kayseri, Eskişehir, izmit, Konya, Antalya, Isparta BEKLİYORUZ ! :)))) dışarıdan gelecekler önceden haber verirse evlerde misafir edebiliriz :))) çok ama çok selamlar.

:-)

NOT1: Sunumlara ek konular olabilir!
NOT2: Takvime işlenmiştir!
NOT3: Pazar günü istenirse MORCA toplantısı da yapabiliriz, Belgrad'da yürüdükten sonra :)) neden olmasın! :))
NOT4: Lütfen, eşiniz dostunuz sunumlara ve kokteyle davetlidir, bekleriz!
NOT5: Yer durumunu katılıma göre ayarlayacağız, lütfen LCV'nizi yon...@aspeg.org.tr'ye yapınız!.

Görüşmek üzere, tşkler.


--
<enderatlimza-1.jpg>

Virus-free. www.avast.com

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEG Dernek" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegdernek...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, aspeg...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/aspegdernek adresinde ziyaret edebilirsiniz.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEG Dernek" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegdernek...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, aspeg...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/aspegdernek adresinde ziyaret edebilirsiniz.

Ender Usuloğlu

unread,
May 2, 2016, 2:22:04 PM5/2/16
to Emrah Dirmit, aspeg, asp...@googlegroups.com

Millet 30 mayıs ta olacak. Bekleniyorsunuz. Slmlar.

2 May 2016 20:33 tarihinde "Emrah Dirmit" <emrah...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages