Sevgili Ali,
Aspegyk’ya yazdığın için eposta bana da gelmiş.
ASPEG tarihçesi, başkanlarının istifaları ile dolu.
Hayırlı olsun diyeceğim, ancak bu ASPEG için ciddi bir kayıp olmuş.
Zira geçen sene, derneğin birlik ve beraberliği için bizzat ne kadar uğraştığını çok iyi hatırlıyorum.
Ancak, bu ekiple bir yıldır sürdürdüğün yönetim kurulu başkanlığı eminim sana çok şey kazandırmıştır.
Ben mesela, daha önce anlayamadığım ülkenin siyasi durumunun nedenlerini, artık çok iyi anlıyabiliyorum.
Bir de ASPEG siyasetinden uzak durunca, için kısa bir sürede huzurla kaplanmaya başlıyor : ))))
Yaşamadan anlayamıyorsun.
En önemlisi de bu bence…
Sevgiler,
From: aay...@anthill.com.tr [mailto:aay...@anthill.com.tr]
On Behalf Of Ali Aytan
Sent: 02 Eylül 2016 Cuma 15:19
To: <asp...@googlegroups.com> <asp...@googlegroups.com>; aspeg <aspeg...@googlegroups.com>; cem yurek <cemy...@gmail.com>; Ender Usuloğlu <enderu...@gmail.com>; Mehmet Sait Taylan <msait...@yahoo.com>; suha yararbas <syar...@gmail.com>;
Elif Aytekin <aytek...@hotmail.com>
Subject: İstifam ektedir.
Saygılar
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEGYK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
aspegyk+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, asp...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için
https://groups.google.com/d/msgid/aspegyk/CAF8ueM0mv2Q-U0ijrgO%3DSnvf_BraBfr2LTaZ009RNTV32d4_-Q%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
Sevgili Mehmet Hocam,
Dernekten istifa etmediğini biliyorum.
Senin katılmana sevindim. Çok iyi. : )
Yeni görevinde başarılar dilerim….
Sevgiler,
Metin