Buna ziua, stie cineva daca contul pentru chiria terenului a ramas acelasi? Multumesc anticipat.

laurba...@gmail.com

to Asociatia Baneasa Lac
Buna ziua, stie cineva daca contul pentru chiria terenului a ramas acelasi? Multumesc anticipat.

Parnica Mitica

to asociatia-...@googlegroups.com
ACELASI CONT ACEEASI ADRESA

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Asociatia Baneasa Lac” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa asociatia-baneas...@googlegroups.com.

Timofte Cristian

to Asociatia Baneasa Lac, laurba...@gmail.com

Buna ziua, stie cineva daca contul pentru chiria terenului? Sau vreun numar de telefon de la UM!
Eu nu mai stiu contul si as dori sa platesc.
Multumesc anticipat.

Cristian Rotaru

to asociatia-...@googlegroups.com, laurba...@gmail.com
Buna ziua,
Eu am facut plata on-line si am primit confirmarea anul acesta pe 6 ianuarie cu urmatoarele date de contact:

"Adresa mail  <financia...@roaf.ro>
Persoanele de contact: Boutiuc Gabriela-Carmen, Stoica Mihaela
Restul datelor legate de:pret/mp; cont virament; cod fiscal-au ramas nemodificate."
Telefoane mai vechi:
- 021.352.24.98 int. 159
- 021.352.24.99 int. 186
Gasiti restul datelor legate de cont, CUI ANAF al UM, noul pret / mp in documentul atasat.

Toate cele bune,
Cristian Rotaru
Havana 13