Cerere trimisa la Primaria Sector 1

Asociatia Baneasa Lac

to asociatia-...@googlegroups.com
Catre Primarie si ADP, cerere de stopare montare limitatoare de viteza.doc

Ion Ion

to asociatia-...@googlegroups.com
Buna ziua,

Daca vecinii mei de pe Aleea Havana nu au nimic impotriva, eu sunt pentru montarea limitatoarelor de viteza. Asa incat, domnule Apostol, daca nu va fi nicio opinie contrara de pe Havana, va rog sa-i trimiteti pe cei de la ADP sa le monteze pe toate pe aceasta strada.

Cu multumiri pentru efortul depus in beneficiul asociatiei,

Robert Calinoiu, Havana 11

to asociatia-...@googlegroups.com

Da, eu zic sa se monteze din metru in metru, ca sa fie cu adevarat eficiente, mama lor de vitezomani !

Sau, si mai bine, o sa sesizez Primaria sa interzica circulatia masinilor pe toate stradutele mai scurte de 500 de metri.

Numai asa vom fi in siguranta, in micul si nelinistitul nostru cartier !

Cu stima,

Georgeta Rinciog

Bucuresti, Sector 1

Tel.: 0040 2166 87151

Mobil: 0040 724 351 784

No virus found in this message.

Ion Ion

to asociatia-...@googlegroups.com
Buna ziua,

Romania este pe locul 2 in UE (numai Lituania ne intrece) la numarul de accidente soldate cu decese, numar raportat la 1 milion de locuitori. Comparativ, media pe intreaga Uniune Europeana este undeva la jumatate (55, fata de 96 in Romania). Si mai ingrijorator este faptul ca Romania este singura tara din UE unde numarul de morti datorat accidentelor de circulatie a ramas constant in perioada 2000-2010. La numarul de accidente soldate doar cu pagube materiale suntem campioni. Din punctul meu de vedere, orice masura de siguranta rutiera este binevenita.

Cu stima,

Robert Calinoiu

European Commission
Press release
Brussels, 19 March 2013

Current estimates indicate:
Every year, about 250 000 people are seriously injured in road accidents in the EU – compared to the 28 000 road fatalities in 2012.
While the number of road deaths decreased by 43% during the last decade, the number of seriously injured people decreased by only 36%.

The most commons serious road injuries are head and brain injuries, followed by injuries to the legs and spine.

Vulnerable road users, for example pedestrians, cyclists, motorcyclists or users in certain age groups – notably the elderly – are especially affected by serious road injuries. Serious road traffic injuries more often occur in urban areas than on rural roads.
Commission Staff Working Document "First milestones towards an injury strategy" see http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/serious_injuries/index_en.htm
Country by country statistics on road deaths for 2012[1]

[1] The 2012 figures are based on provisional data; there might be minor changes in the final data for individual countries. The 1965 figures are based on data from the UN Economic Commission for Europe (UNECE). For the following countries, the first data available are: Slovakia, Czech Republic and Slovenia (1970), Estonia, Latvia and Lithuania (1980).

Member State
Fatalities per million inhabitants
Evolution of fatalities

1965
2010
2011
2012
Average annual decrease 2000-2010
2010-2011
2011-2012
Belgique/België
147
77
78
73
-6%
2%
-12%
България (Bulgaria)
91
103
89
82
-3%
-15%
-8%
Česká republika
150
76
74
71
-5%
-4%
-4%
Danmark
212
46
40
32
-6%
-14%
-18%
Deutschland
234
45
49
44
-7%
10%
-10%
Eesti
178
58
75
65
-10%
29%
-14%
Éire/Ireland
124
47
41
36
-7%
-12%
-12%
Ελλάδα (Elláda)
89
111
101
92
-4%
-9%
-10%
España
114
54
45
41
-9%
-17%
-9%
France
249
62
61
56
-8%
-1%
-8%
Italia
186
68
64
62
-6%
-6%
-2%
Κύπρος (Kypros)/Kibris
162
73
85
59
-5%
18%
-28%
Latvija
290
97
86
86
-10%
-18%
-2%
Lietuva
250
90
97
100
-9%
-1%
2%
Luxembourg
250
64
64
65
-8%
3%
3%
Magyarország
86
74
64
60
-6%
-14%
-5%
Malta
36
36
51
26
-1%
40%
-48%
Nederland
202
32
33
32
-7%
2%
-1%
Österreich
252
66
62
64
-6%
-5%
4%
Polska
79
102
109
93
-4%
7%
-15%
Portugal
117
79
84
71
-6%
-7%
-16%
România
98
111
94
96
0%
-15%
1%
Slovenija
327
67
69
59
-7%
2%
-13%
Slovensko
128
68
60
55
-5%
-13%
-9%
Suomi/Finland
230
51
54
48
-5%
7%
-11%
Sverige
170
28
34
31
-8%
20%
-7%
United Kingdom
146
31
31
28
-7%
3%
-12%
EU
171
62
60
55
-6%
-2%
-9%

to asociatia-...@googlegroups.com
Buna ziua,
Sper ca este o gluma (emailul de mai jos al d-lui Calinoiu), dar in caz ca nu este tin sa imi exprim "opinia contrara" montarii limitatoarelor pe Havana.
Eu stiu ca astfel de limitatoare se instaleaza in urma unui studiu - adica cineva observa profesional traficul, evalueaza riscurile si propune astfel de solutii, care inseamna si un cost din banul public.
Personal nu am observat masini care sa circule cu viteza excesiva pe Havana si nu as dori un limitator de viteza, eventual chiar inainte de intrarea in parcarea mea rezidentiala (care este un limitator in sine, pentru ca trebuie sa urc doua borduri. Valabil cred pentru majoritatea vecinilor.)
E plin cartierul de indicatoare si limitatoare care ar fi fost demne de o cauza mai buna(lipseste doar echipajul radar de la Politia rutiera), iar din banii cheltuiti s-ar fi putut poate amenaja un parculet mai frumos pentru copii s-au zona aceea plina de gunoaie si balarii dinspre lac.
Cu respect,
Cristian Rotaru
Havana 13

To: "asociatia-...@googlegroups.com" <asociatia-...@googlegroups.com>

    From: Asociatia Baneasa
Lac <asociatia....@gmail.com>

avanpost....@gmail.com

to asociatia-...@googlegroups.com

Stimate Domn,

Urmare a  petiției dumneavoastră adresată Sectorului 1 al Municipiului București vă informăm că aceasta a fost înregistrată sub numărul 9613/31.03.2015 și redirecționată în original spre soluționare, conform prevederilor OGR 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, modificată și completată cu Legea 233/2002, la  Administratia Domeniului Public Sector 1 din Bd.Poligrafiei nr.4, telefon 021/319.32.53 sau 021/319.32.63, fax 021/319.32.54, email: secre...@adp-sector1.ro, în ale cărei atribuții intră soluționarea problemei semnalate de către dumneavoastră, și de unde urmează să primiți răspuns în termenul legal.

Cu stimă,

Biroul Registratură, Relații cu Publicul

Șos. București-Ploiești nr.9-13

tel/fax 021/319.10.06

email: registratura@primariasector1.ro

marți, 31 martie 2015, 00:07:39 UTC+3, Asociatia Baneasa Lac a scris: