O noua declaratie notariala (pentru construirea acoperisurilor in sarpanta)

car.fina...@gmail.com

to Asociatia Baneasa Lac

Buna ziua,

Mai avem nevoie la dosar de o  declaratie notariala pe proprie raspundere privind asumarea eventualelor litigii cu privire la drepturile de autor ale proiectantului initial al imobilului din partea fiecarui proprietar in parte. Mai jos va transmit un model.

Mulțumesc,

_____________________
ing.
Dragoș  Cristian  RĂILEANU

Tel.:      (+40)  756 992 447
Email:
dra...@bemel.ro,   off...@bemel.ro
Web:
 www.bemel.ro
Adresa:
Str. Balteni nr. 26, Sector 2, Bucuresti

Continutul declaratiei este urmatorul:

                                                                "Declaratie,

Subsemnatul .... , identificat cu ... , domiciliat in ..... , declar pe propria raspundere ca imi voi asuma eventualele litigii in legatura cu drepturile de autor ale proiectantului initial al imbilului din Bucuresti, sector 1, str. ..... nr...  ."

avanpost....@gmail.com

to Asociatia Baneasa Lac, car.fina...@gmail.com
Buna ziua domnule Serbeszki,
Pentru operativitate, va voi raspunde direct pe textul de mai jos al e-mailului dvs. Imi pare rau ca nu am raspuns mai repede (am fost plecat o saptamana in provincie, unde nu am nici Internet si nici telefonul mobil nu are semnalul permanent! ...).
Asadar:

În data de 10 aprilie 2016, 21:11, Marius Serbeszki <mserb...@gmail.com> a scris:
Buna ziua,

Au trecut 8 (opt) luni de la încheierea Contractului de prestari servicii cu firma SC Bemel Arhitecture & Design SRL...

In data de 21.03.2016, firma amintita, prin persoana dl. ing. Dragos Cristian Raileanu, ne solicita depunerea la dosar a unei „declaratii notariale pe propria raspundere privind asumarea eventualelor litigii cu privire la drepturile de autor ale proiectantului initial al imobilului”. Conform legii, acest document nu este necesar - este doar o gaselnita a firmei BEMEL pentru a continua tergiversarea predarii catre beneficiari a autorizatiei de construire (obiectul contractului). Daca firma BEMEL are dubii in aceasta privinta, ma poate contacta personal.
Eu am predat ultimul document necesar (acordul bancii) in data de 29.01.2016 (imi cer scuze fata de toti vecinii daca eu am fost cauza acestei intarzieri). Dar, chiar si in aceste conditii, conform Capitolului IV, litera B, din Contractul de prestari servicii incheiat in data de 02.08.2015, firma BEMEL era obligata ca, in termen de 60 de zile de la data predarii documentelor precizate la litera a, pct. i-ix (printre care NU se regaseste declaratia notariala pe proprie raspundere  privind asumarea eventualelor litigii cu privire la drepturile de autor ale proiectantului initial al imobilului, de care aminteam mai sus), sa predea beneficiarului autorizatia de construire.

Din capul locului declar ca nu cunosc regulile in domeniu si nici nuantele legislatiei aplicabile pe aceasta speta (respectarea dreptului de autor de proiect, in constructii). Si, din pacate, nici nu am timpul fizic necesar sa studiez acest aspect. Stiu insa sigur ca in contractul meu de construire nu scrie nimic despre drepturile de autor ale d-lui arh. Florescu Tiberiu si mai stiu ca nu pot accepta, senin, sa mi se darame casa fara sa fac nici o imbunatatire sau fara sa indrept greselile de proiectare ale d-lui Florescu (le stim bine - tevi de gaze prin sufragerii, baltire ape pluviale intre sirurile de locuinte, terase prin care siroiesc apele, etc), pentru ca dumnealui, nu-i asa,  ma poate da in judecata daca fac toate astea fara sa-i cer acordul!... Mai stiu sigur ca dl. Florescu nu a dat nici un acord sirurilor de locuinte unde s-a executat deja mansardarea - desi i s-a cerut acest lucru,  si ca solutia a fost tot acea declaratie asumata de catre fiecare proprietar in parte. Nu stiu si nu inteleg de ce Primaria Sect 1 cere acest document dar stiu ca suntem la mana lor si ca nu avem nici o sansa sa ne judecam cu ei pentru a renunta la hartii in plus si la birocratie. Putem determina si noi imbunatatirea activitatii administratiei publice locale, dar necesita ani, iar noua ne ploua deja in casa!... Sigur, si SC BEMEL SRL este responsabila - trebuia sa ne instiinteze despre necesitatea acestui document inca de la primul draft al contractului incheiat cu noi, si nu acum, pe ultima suta! ... In fine, sunt multe de spus si de comentat, dar eu va rog, pe toti vecinii, sa fim practici, sa ne vedem de interesul nostru imediat, sa mergem la notar cat mai repede si sa obtinem acest ultim document.

In consecinta, datorita neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre firma SC Bemel Arhitecture & Design SRL, intentionez chemarea acesteia in instanta si obligarea la plata despagubirilor cauzate de aceasta intarziere.

Rugamintea pe care v-o adresez este sa nu demarati aceasta actiune in instanta si sa incercam, cu totii, sa rezolvam lucrurile pe cale amiabila.

Rog pe responsabilii de la SC BEMEL SRL sa inteleaga ca trebuie facut tot ceea ce este necesar si posibil ca autorizatiile de constructie sa fie emise cat mai repede, astfel incat in momentul in care Adunarea Generala a proprietarilor va desemna constructorul, acesta sa poata face organizarea de santier si sa poata demara lucrarile imediat. Este de neconceput amanarea pe inca un an.

Va informez ca, pana in prezent, s-au aratat interesate de proiect un numar de 4 firme de constructii, carora SC BEMEL SRL le-a furnizat DVD-ul cu detaliile proiectului. Urmare a cererii firmei MASTER BUILD, una dintre cele 4 firme interesate, rog SC BEMEL sa furnizeze detaliile suplimentare solicitate de aceasta firma si sa delege un reprezentant la intalnirea programata miercuri, 13.04.2016, ora 11.00,  cu reprezentantii Asociatiei Baneasa Lac, la sediul acestei firme din loc. Popesti-Leordeni, str. Drumul Fermei, nr. 79, jud. Ilfov. Precizez ca la aceasta prima runda de discutii sunt invitati sa participe toti proprietarii interesati, implicati in proiectul de mansardare.

Cu respect,
Dumitru Rinciog

Cu respect,
Marius Serbeszki

Marius Serbeszki

to asociatia-...@googlegroups.com, Dumitru Rinciog, dra...@bemel.ro
Buna dimineata, Domnule Rinciog !

Ieri si alaltaieri am fost la trei notari cu modelul de declaratie primit de la BEMEL. Din pacate si in ciuda insistentelor mele, niciunul nu a vrut sa legalizeze un astfel de document. Daca dumneavoastra ati gasit un notar care este dispus sa legalizeze declaratia, va rog respectuos sa-mi dati datele sale de contact.

Va multumesc anticipat !

Cu deosebit respect,
Marius Serbeszki

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Asociatia Baneasa Lac” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa asociatia-baneas...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

d.ri...@gmail.com

to Asociatia Baneasa Lac, car.fina...@gmail.com

luni, 21 martie 2016, 20:01:12 UTC+2, car.fina...@gmail.com a scris:

d.ri...@gmail.com

to Asociatia Baneasa Lac, d.ri...@gmail.com, dra...@bemel.ro
Buna dimineata,
Pentru declaratia privind eventualele litigii pe drepturi de autor, va recomand Biroul Notarial Carmen Dima situat pe Bd. Maresal Averescu, nr 5, bl. 3, sc B, parter, ap 4.
Trebuie sa aveti asupra dvs. urmatoarele acte originale:
  1. Contractul de construire, cu toate anexele
  2. Procesul verbal de predare-primire locuinta
  3. Certificatul de numar postal
  4. Cartea de identitate.

Va costa 48 lei.

Vedeti in postarea urmatoare un model de declaratie.

Cele bune,

Dumitru Rinciog

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa asociatia-baneasa-lac+unsub...@googlegroups.com.

Dumitru Rinciog

to Marius Serbeszki, asociatia-...@googlegroups.com, dra...@bemel.ro, bnpdim...@adslexpress.ro
[...]

Atasat va prezint modelul de declaratie.

Cele bune,

Dumitru Rinciog

Dumitru RINCIOG
Tel 0736600961, Fax 0314379581
E-mail: d.ri...@gmail.com
Model declaratie litigii drepturi de autor.pdf