You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to asista...@googlegroups.com
Merhaba,
Bugün İstanbul Tıp Fakültesi'ndeki anma töreni ve yürüyüş esnasında konuştuğumuz bütün meslektaşlarımız çok üzgün, çok korkmuş ve çok öfkeliydi. Yarınki iş bırakma ve yürüyüşün duyurusu için ayrıca hastanedeki bölümleri dolaşmaya başladık. Konuştuğumuz meslektaşlarımızdan yarınki yürüyüş için hepimizin yüzlerine yara bandı, sargı bezi takması gibi öneriler geldi. Yarın yanımızda yara bandı bulundurup bütün sağlık çalışanlarına dağıtmak ve kullanılmasını sağlamak, neler hissettiğimizin anlaşılması açısından yardımcı olabilir. Tekrar başımız sağolsun..
Dr. Erenç Yasemin Dokudan
İTF Adli Tıp AD
From: Asistan Hekim <asista...@gmail.com> To:asista...@googlegroups.com Sent: Wednesday, April 18, 2012 7:44 AM Subject: Lütfen yakalarımıza şehit doktor kardeşimizin fotoğrafını asalım