قلم سبز، شماره ۳۱

Halaj

to ashghan-sabz-group

با سلام و احترام، سی‌ و یکمین شماره قلم سبز به پیوست تقدیم میگردد

لطفا با چاپ و فروارد این ایمیل، ما را در نشر و توزیع هرچه بیشتر این روزنامه یاری فرمایید

:آدرس سایت اینترنتی قلم سبز

www.ghalam-e-sabz.com

 پوزش ما از مشکلی که در صفحه بندی این شماره به وجود آمده است را پذیرا باشید

--
با سباس و آرزوى سربلندى و شادكامى شما
حلاج

لینک ذیل مجموعه ایمل ها واخباری است که من روزانه انها را برای شما و دیگر دوستاران سرزمینم
ایمل می کنم. با عضویت در ان هم می توانید اخبار را مستقیما مشاهده کنید وهم مطالب واخباری را که
دانستن  ان را برای دیگران مفید می دانید قرار دهید.ولی قبل ازان" امیلی جدیدی در سایت گوگل" با نام
مستعاربوجود اورده وبا ان ایمل به ارسال اخبار اقدام نمایید.

asheghan-...@googlegroups.com
http://groups.google.ae/group/asheghan-sabzandish

خواهشمندم وقتي ايميلها را فوروارد مي فرماييد از بی سی سی استفاده کنید. بعد
از زدن فوروارد و باز شدن فايل ،‌ قبل از ارسال در فايل باز شده نام و آدرس
فرستنده قبلي را  حذف فرماييد.

Be kind and use the Bcc field whenever you send emails; and delete all
personal information so you do not expose your  personal data including
emails addresses and phone numbers or name.
have a nice day

No. 31.pdf