אני צריך את התשובה דחוף

mathew hamza

שלחתי לך את המכתב הזה קודם, אבל אני לא בטוח אם יש לך את זה, לא שמעתי ממך, וזו הסיבה שאני חוזר על זה. אני עורך דין מתיו חמזה, חי בטוגו אני יוצר איתך קשר בקשר למותו של לקוח שלי המנוח יליד ארצך, הנושא את אותו שם משפחה איתך והוא מת בתאונת דרכים עם כל בני משפחתו. השארת סכום של $ 9,500,000.00 מיליון דולר בבנק טוגו. הבנק ביקש ממני להציג להם קרוב משפחה אחר, אבל לאחר ניסיון כושל למצוא קרובי משפחה של לקוח מאוחר שלי החלטתי ליצור איתך קשר כדי לעמוד בתור הקרובה הבאה ולטעון את זה קרנות ירושה. לפיכך, לחזור אלי כדי לתת לך פרטים נוספים על העסקה.

עו"ד מתיו חמזה
לומה - טוגו.