Waiting for your timely response

Rebekah Issah

שלום,

בבקשה זה בסדר לתקשר באנגלית? השתמשתי בתרגום של Google כדי לתרגם את ההודעה שלי.

שמי היא גב 'רבקה עיסא מדמשק סוריה. אני רוצה להעביר את ארצך בשל התסיסה האזרחית המתמשכת בסוריה, כמו גם את ההתקפות היומיומיות המאיימות על ידי ארגון הטרור של ISIS. כבר איבדתי את משפחתי, את בעלי ואת בתי לידיים הקרות של מוות במהלך פיגוע נגד ביתנו ב -23 במרץ 2017, כדי לסיים את משפחתנו. אני ובני לא היינו בסביבה בזמן הצלב. היינו בבית החולים לבדיקה כאשר תקפו את הבית שלנו להרוג את הבעל האהוב שלי ואת הבת שלי ולהצית את הבית באש. אני בוכה לכתוב לך את הדואר הזה. הוא (בעלי המנוח) היה קבלן מצליח מאוד בעיר הנפט של סוריה, ועסק באופן פרטי באבקת זהב ובברים לפני מותו בטרם עת. כפי הנראה, הוא השאיר אחריו סכום כסף סביר, שאני רוצה להשקיע בתחום הנדל"ן, תיירות ותיירות, ניהול מלונות ומגזרים מעניינים אחרים במדינה שלך.

כפי שאתה יכול או לא יודע, הסנקציות שהוטלו על ידי ארצות הברית והאיחוד האירופי הפכו את זה כמעט בלתי אפשרי בהצלחה להפעיל כל סוג של השקעה כאן בסוריה או אפילו להעביר כסף מכאן לחלקים אחרים של העולם. מסיבה זו, אני יוצר איתך קשר בביטחון רב עם תקווה שאתה יכול לעזור לי לקבל את הכסף הזה לתוך המדינה שלך למטרות השקעה:

בבקשה אני רוצה לדעת כמה נוח זה יכול לעזור לך בדרך זו. כל ההון לרשותי הוא תשעה מיליון יורו. סגרתי בחשאי את הכסף בתא המטען והנחתי אותו בצלב האדום כאן בדמשק. כוונתי האמיתית בכתיבתך היא להפציר בך בחביבות לקבל את תיבת הכסף. הסיבה לכך היא כי אנחנו לא יכולים לעשות כל העברות בנקאיות מכאן לאחר המלחמה. אלה הם הנושאים העיקריים של דאגה לי עכשיו. אני אתן לך 30% מכלל הכסף שלך לטובת לעזור לי.

אני חייב לקחת את הסיכון הזה כי אין לי ברירה אחרת לבטוח במישהו. אני לא יכול לסכן את חיי כאן כדי למנוע קץ לשושלת המשפחה שלי. כאשה, מאחר שבעלי ובתו מתים, כל מה שיש לי הוא הבן היחיד שלי. הוא ראוי לחיים הגונים, כי אני רוצה שהוא יגדל בסביבה שלווה. אני אעבור לארץ שלך עם הבן שלי להשקיע את הכסף בהתאם לחוק, את העצה ואת התמיכה; אנו יכולים לעבוד יחד ולהשיג.

אני צופה את התגובה החיובית שלך על קבלת המידע שלך אני יספק לך פרטים נוספים.

שלך תמיד,

Rebekah Issah.