You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to artvinkam...@googlegroups.com
"DUYURU: 17 - 24 Ağustos tarihleri arasında Artvin'de düzenlemeyi planladığımız Ekoloji Kampı için İstanbul'dan kaldırılacak otobüslerimizde yer kalmamış olup kendi imkanları ile gelmek isteyenlere ulaşım konusunda yönlendirme yapılacaktır. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz."
Arkadaşlar ne düşünürsünüz bilmem ama bu duyuru bence çalışmamızda kötü bir imaj yarattı -sebeplerimiz haklı ona dair herhangi bir itirazım yok ama bu işe giriştiysek her türlü zorluğu göze almış olmamız gerekirdi bence - lütfen etkinlik sayfasından tarifeli otobüslerle indirimli anlaşma yapıldığına dair bir duyuru yapabilir miyiz? Bu şekilde insanlar en azından kendileriyle ilgilenildiğini anlarlar bence kötü intiba da böylelikle çözülür.
Ιρμακ Gökçeli
unread,
Aug 11, 2013, 9:53:31 AM8/11/13
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to Emrah ALTIKULAÇ, artvinkam...@googlegroups.com
çabanı anlıyorum ama bu tür girişimler karışıklıklara yol açabilir. ki zaten yazdın artık bunu söylemenin ne anlamı kaldı bilemedim. hem insanların kendileriyle ilgilenildiğini düşünmesi ne demek tur şirketi miyiz. imkanlar kısıtlı şurda kaldı 5 gün daha bilgilendirme toplantısı için yer bulunamamış başka dertlere gerek yok gibi
"DUYURU: 17 - 24 Ağustos tarihleri arasında Artvin'de düzenlemeyi planladığımız Ekoloji Kampı için İstanbul'dan kaldırılacak otobüslerimizde yer kalmamış olup kendi imkanları ile gelmek isteyenlere ulaşım konusunda yönlendirme yapılacaktır. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz."
Arkadaşlar ne düşünürsünüz bilmem ama bu duyuru bence çalışmamızda kötü bir imaj yarattı -sebeplerimiz haklı ona dair herhangi bir itirazım yok ama bu işe giriştiysek her türlü zorluğu göze almış olmamız gerekirdi bence - lütfen etkinlik sayfasından tarifeli otobüslerle indirimli anlaşma yapıldığına dair bir duyuru yapabilir miyiz? Bu şekilde insanlar en azından kendileriyle ilgilenildiğini anlarlar bence kötü intiba da böylelikle çözülür.