Artvin

3 views
Skip to first unread message

Emrah ALTIKULAÇ

unread,
Aug 11, 2013, 9:41:54 AM8/11/13
to artvinkam...@googlegroups.com
"DUYURU: 17 - 24 Ağustos tarihleri arasında Artvin'de düzenlemeyi planladığımız Ekoloji Kampı için İstanbul'dan kaldırılacak otobüslerimizde yer kalmamış olup kendi imkanları ile gelmek isteyenlere ulaşım konusunda yönlendirme yapılacaktır. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz."

Arkadaşlar ne düşünürsünüz bilmem ama bu duyuru bence çalışmamızda kötü bir imaj yarattı -sebeplerimiz haklı ona dair herhangi bir itirazım yok ama bu işe giriştiysek her türlü zorluğu göze almış olmamız gerekirdi bence - lütfen  etkinlik sayfasından tarifeli otobüslerle indirimli anlaşma yapıldığına dair bir duyuru yapabilir miyiz? Bu şekilde insanlar  en azından kendileriyle ilgilenildiğini anlarlar bence kötü intiba da böylelikle çözülür.

Ιρμακ Gökçeli

unread,
Aug 11, 2013, 9:53:31 AM8/11/13
to Emrah ALTIKULAÇ, artvinkam...@googlegroups.com
çabanı anlıyorum ama bu tür girişimler karışıklıklara yol açabilir. ki zaten yazdın artık bunu söylemenin ne anlamı kaldı bilemedim. hem insanların kendileriyle ilgilenildiğini düşünmesi ne demek tur şirketi miyiz. imkanlar kısıtlı şurda kaldı 5 gün daha bilgilendirme toplantısı için yer bulunamamış  başka dertlere gerek yok gibi


Date: Sun, 11 Aug 2013 16:41:54 +0300
Subject: [artvinkampiletisim] Artvin
From: e.alt...@gmail.com
To: artvinkam...@googlegroups.com


"DUYURU: 17 - 24 Ağustos tarihleri arasında Artvin'de düzenlemeyi planladığımız Ekoloji Kampı için İstanbul'dan kaldırılacak otobüslerimizde yer kalmamış olup kendi imkanları ile gelmek isteyenlere ulaşım konusunda yönlendirme yapılacaktır. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz."

Arkadaşlar ne düşünürsünüz bilmem ama bu duyuru bence çalışmamızda kötü bir imaj yarattı -sebeplerimiz haklı ona dair herhangi bir itirazım yok ama bu işe giriştiysek her türlü zorluğu göze almış olmamız gerekirdi bence - lütfen  etkinlik sayfasından tarifeli otobüslerle indirimli anlaşma yapıldığına dair bir duyuru yapabilir miyiz? Bu şekilde insanlar  en azından kendileriyle ilgilenildiğini anlarlar bence kötü intiba da böylelikle çözülür.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "artvinkampiletisim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için artvinkampileti...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için artvinkam...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/artvinkampiletisim/CAH2hzJh8fhzs8_BYRZnAPouz-yad-UiFbDagNfeFz%3D7t0ou_Lg%40mail.gmail.com?hl=tr adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages