KAMP İnİsiyatifleri/ notlar

6 views
Skip to first unread message

hatice hacisalihoglu

unread,
Aug 13, 2013, 8:24:16 AM8/13/13
to kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
Arkadaşlar dün toplantıda konuştuğumuz inisiyatiflerin listesi aşağıda, Bu inisiyatifler işlerin organize bir şekilde işlemesi sorumluların bilinmesi açısından önemdir. yapılacakları toparlamaya çalıştım ekleme yapabilirsiniz

MUTFAK: 
Yemeklerin yapılmasından gönüllülerin toplanması 
Günlük Yemek listesinin oluşturulması
Yemek malzeme listesinin belirlenmesi ve alışveriş
Bulaşık konusunda gönüllülerin toplanması

GÜVENLİK:
Kamp alanında yaşanabilecek her türlü kavga taşkınlık vs. müdahale
Değerli eşyalar korunması yönünde katılımcıların bilgilendirilmesi.
Alanda tehlike arz eden (uçurum,bataklık vs) yerlerin güvenliğinin sağlanması
Akşamları gerekiyorsa sabahlayacak birimlerin oluşması
kolluk Kuvvetleri ile muhatap

TEMİZLİK:
Kamp alanı ve Tuvalet banyo temizliği için gönüllülerin bulunması
ortak kullanım alanlarının temiz bırakılması yönündeki anonslar uyarılar
Tuvalet temizlik malzemelerinin, çöp poşeti,tuvalet kağıdı, kontrolü, temini,takılması vs
Güneş enerjisi ile çalışan duşların nasıl çalıştığının öğrenilmesi/ öğretilmesi
Sigara izmaritleri için ağaçlara yada belli noktalara küllüklerin oluşturulması.

SÖYLEŞİLER
Söyleşi saatlerinin takibi, başlangıcının alanda duyurulması
Söyleşi yapılacak alanın hazırlanması ( sandalyelerin alana yerleştirilmesi konusunda gönüllüler bulunması)
Söyleşiye katılacak olan hoca, konuşmacı vs. bir gün önceden aranıp katılımı konusunda bilgi alınması
Projeksiyon, perde, leptop kontrolü
Video çekimin gerçekleştirilmesi.

ATÖLYELER
İlk gün atölye önerilerinin alınması
Ortak atölye fikirlerinin ortaklaştırılması
Atölye gün ve saatlerinin oluşturulması
Atölye alanlarının belirlenmesi, her gün bu alanların düzenlenmesi
Atölye ihtiyaçlarının temini.
Atölyelerin anons edilmesi

GEZİ
Gidilecek gezi alanları ile bilgilendirmelerin ve katılımcı sayısının bir gece önceden belirlenmesi
Katılımcı sayısına göre araçların durumuna bakılıp, araç temini
Gezi esnasında eşlik edecek hoca konuşmacıların alanda olmasının sağlanması.
Yönlendirme toparlama vs.


İNİSİYATİFLER  
MUTFAK GizemT,Ebru,Hatice,Banu
GÜVENLİK Onur,Eren,Emrah,
TEMİZLİK Ebru,Irmak,Hatice,Banu
SÖYLEŞİLER Onur,Hatice,Irmak,Eren
ATÖLYELER GizemA, Özlem, Yağmur
GEZİ Eren,Emrah,Doğaner 


OTOBÜS SORUMLULARI: BANU, ÖZLEM, EBRU, ONUR ,ÖZAY
Üç otobüsümüzden sorumlu olan arkadaşlarımızın numaraları dün toplantıda vermiştik, aynı numaralar diğer katılımcılara da atılacak. otobüs sorumlularının özellikle en az 45 dk önce kalkış yerinde olması gerekiyor.
- Göndereceğim katılımcı listelerinde parası toplanmış kişilerin karşısında miktarları yazılı olacak. vermemiş ve eksik vermiş kişilerden paralar listeye göre toplanacak. dün akşam 4370 TL toplandı
- toplanacak paralarla eğer yolda mazot bitme durumu olursa mazot alımı yapılacak.
- Otobüslerin 8'de kalkışı konusunda netleştik, kimseyi beklemeyeceğimizi kimseyi aramayacağımızı söyledik.
- Giderken otobüste kendinizi tanıtıp bir konuşma yapmak ve biraz kampı anlatmak ve özellikle kolektif yaşamı, mutfağı vurgulamak önemli. ayrıca molalarda çabuk toparlanmak, eksik kişilerin tespiti 
- otobüslerin mola durumunu şoförlerle konuşmak,( 3 mola), ÖZAY kalkmadan önce şoförlerle bir konuşsan iyi olur...
- otobüsteki neşeyi de sağlayabilirseniz ne ala :)
- Otobüsün buzdolabı kontrol edilmeli, su yoksa su koymalısınız, etraftaki marketlerden küçük su bulabilirsiniz galiba?

GETİRİLECEK MALZEME: 2 adet Çardak( Banu) Misafir Cadırları ( canan alıyor), pankart ( cizim yapıldı boyanmak üzere canana verildi), Megafon (banu)



ARKADAŞLAR BU AKŞAM YOLA ÇIKACAĞIM, SON LİSTEYİ ORADAN SİZE ATACAĞIM, SÜREKLİ DEĞİŞİKLİK OLDUĞU İÇİN ATMIYORUM.

LÜTFEN YUKARIDAKİ YAZDIKLARIMA EKLEMELERİNİZ VARSA EKLEYİN VE HERKES ÇIKTISINI ALIP SORUMLULUĞUMUZU İYİ BİLELİM Kİ HEP BERABER YORULMADAN BU İŞİN ALTINDAN KALKALIM.  




-- 
  Doğru Düşün İyi Hisset Yanılma vede Yanıltma
P Bu dokümanı yazıcıya göndermeden önce kağıt üretimi için kesilen ağaçları bir kez daha düşün!
Karadeniz İsyandadır - Uçazuğa Ti Ezdums - Stasiazei o Pontos - Sevdzovez Verkuka - Acanyda Şavizğva 
Dereler Gümbür Gümbür Karadeniz Özgürdür... 

 

özay çil

unread,
Aug 13, 2013, 8:36:52 AM8/13/13
to hatice hacisalihoglu, kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
ya düşünüyorum şimdi 3 mola çok az gibi geliyo 4 ama kısa kısa olsun mu ? düzce-osmancık-çarşamba-rize ??


13 Ağustos 2013 15:24 tarihinde hatice hacisalihoglu <h.hacis...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "artvinkampiletisim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için artvinkampileti...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için artvinkam...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/artvinkampiletisim/CAM1YiH2Uro1%3DNSbsuS%2BSO1uF%3Dyj%3D5deOv8c6e90Sx-KYCHF96Q%40mail.gmail.com?hl=tr adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

onur e

unread,
Aug 13, 2013, 9:28:41 AM8/13/13
to özay çil, hatice hacisalihoglu, kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
bence 3 yapalim, yoksa cok uzuyor

13 Ağustos 2013 15:36 tarihinde özay çil <oza...@gmail.com> yazdı:

özay çil

unread,
Aug 13, 2013, 9:30:46 AM8/13/13
to onur e, hatice hacisalihoglu, kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
o zaman insanların uyanık oldukları saatler olan düzce-osmancık- çarşamba kesin olsun eğer ihtiyaç duyulursa  yolda siz karar verirsiniz.


13 Ağustos 2013 16:28 tarihinde onur e <onu...@gmail.com> yazdı:

onur e

unread,
Aug 14, 2013, 5:35:54 AM8/14/13
to kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
arkadaslar bu arada gelmeyenler icin bir yedek listemiz varsa paylasabilirmisiniz? Bu arada insanlar telefonlara ulasamadiklarina iliskin face'e saga sola yaziyorlar. Bir de saat 20:00 kesin hareket saati diye katilimcilara atiyormuyuz? 

Bir de ozlem, dun ozlem isili aradim bizde 3-4 belgesel anca var dedi, ben daha cok belgesel var saniyordum gecen aylardaki bazi yazismalardan. 30un ustunde belgesel yapildi cunku son yillarda, su linktekilerin disinda da var birsuru. bir de isci filmleri festivali, surdulebilir yasam festivalinde gosterilen ekolojiye iliskin 50nin uzerinde belgesel var




14 Ağustos 2013 12:21 tarihinde özlem Yeniay <ozlem...@gmail.com> yazdı:
aynen cenk gelnek istiyor bana da yazmış ve nurşin gelemiyor demiş.. hemen onu alabilr miyiz yerine?



14 Ağustos 2013 12:15 tarihinde canan armutcuoğlu <armc...@gmail.com> yazdı:

Başka gelmek isteyenler de vardı.Cenk falan yer bulamamış....


14 Ağustos 2013 12:14 tarihinde canan armutcuoğlu <armc...@gmail.com> yazdı:

Bunu Gördünüz mü? etkinlik sayfasında...
merhaba, benim adıma dört rezervasyon yapılmıştı. Yunus için 50 TL vermiştim, kapora.. Şimdi bu Yunus arkadaş gelmekten vazgeçti. Yerini başkasına satabilir miyiz? Diğer üç kişi için problem yok. (NURŞİN)
Beğen · · Gönderiyi Takip Et · Paylaş · 17 saat önce


14 Ağustos 2013 10:15 tarihinde ozturk banu <ob...@hotmail.com> yazdı:

hepsi çok güzel de otobüsler saat kaçta nerden kalkıyoki? 


Date: Tue, 13 Aug 2013 15:24:16 +0300
Subject: [kip-grup:18171] KAMP İnİsiyatifleri/ notlar
From: h.hacis...@gmail.com
To: kip-...@googlegroups.com; artvinkam...@googlegroups.com
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "KİP çalışma Grupları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için kip-grup+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "KİP çalışma Grupları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için kip-grup+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 


--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "KİP çalışma Grupları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için kip-grup+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "KİP çalışma Grupları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için kip-grup+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ebru Erbas

unread,
Aug 14, 2013, 5:39:09 AM8/14/13
to onur e, kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com

Cenk'in kimsenin yerine alınmasını doğru bulmuyorum. Gelecekse kendi bilir, ben gelmesinden de hoşlanmıyorum, başka... Kip'in kollektif parasını çalmış insandır, daha ne?
 
 
14 Ağustos 2013 12:35 tarihinde onur e <onu...@gmail.com> yazdı:
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "artvinkampiletisim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için artvinkampileti...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için artvinkam...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

özlem Yeniay

unread,
Aug 14, 2013, 5:44:50 AM8/14/13
to Ebru Erbas, onur e, kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
onur ben de özlem'e yazdim şimdi ama bilmiyordum senin aradığını .. valla şu anda benim onu kovalıycak durumum hiç yok. dersim'den arkadaşlarda kendi bölgelerindeki sanırım mücadelelrle ilgili iki film getiriyorlar. olmadı benim yazdığım film listesinden bir iki film indirmeye çalışırım cumaya kadar. 


14 Ağustos 2013 12:39 tarihinde Ebru Erbas <refik...@gmail.com> yazdı:

canan armutcuoğlu

unread,
Aug 14, 2013, 1:23:46 PM8/14/13
to kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
evrimim toplantı da orada bulunanlar yazıldı insiyatife.Alırsın tabisi de.Orda iş çok :))
Harici diski olanlar birer ikişer indirse güzel olur belgeselleri.
Son listeyi Hatce atar akşama sabaha.Yedek de bekleyenleri de not almıştı zaten kendisi. kapora vermeyenleri de arayıp soralım netleştirelim yarın.Ben iş yerinden arayabilirim yarın diye düşünüyorum.Bir kaç kişi bölüşebiliriz.Tam bi liste çıkar.Ona göre sırdan yazarız bekleyenleri.





14 Ağustos 2013 13:20 tarihinde evrim kepenek <evrimk...@gmail.com> yazdı:
Ben de insiyatiflerde görev almak istiyorum. İmkan varsa söyleşi insiyatifinde görev almak istiyorum. Mümkün müdür?


14 Ağustos 2013 12:44 tarihinde özlem Yeniay <ozlem...@gmail.com> yazdı:

onur e

unread,
Aug 15, 2013, 1:52:51 AM8/15/13
to kip-...@googlegroups.com, artvinkam...@googlegroups.com
yedek listeyi ve asil listeleri en kişsa zamanda atabilirmisiniz? Asil listeyi aramayi ise son gune bairakmamak lazim, bugun aramaya baslamakta fayda var. Son gun gelemiycem diyenin yerine yedekteki insan hemen hazirlanip kadikoye gelemeyebilir, Bir de yedektekilerin de bir siralamasi var mi neya gore ariyacaz?


14 Ağustos 2013 20:23 tarihinde canan armutcuoğlu <armc...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages