onur,
2 otobüsteki katılımcılardan tam 3 kere kesin kayıt alarak insanları bıktırmış durumdayım.
diğer dediğin meseleler ile uğraşacak adam varsa kimseyi tutmıyayım:D zira istanbul bileti için bile ayrı efor gerekiyor
ben hala pazartesi yapmayı planladığımız toplantı için mekan bulamama sıkıntısındayım, zira bayram tatili araya girdi pazartesi taksim dayanışmasının toplantısı olma durumu var vs vs. ve bizi kaldıracak başka mekan bilemiyorum, yok yarın gidip cezayir'i tanıyorum ayarlarım diyen bir babayiğit olursa da hayır demem?? ne güzel olurdu dimi ....!!!!
3 otobüsün cepte olduğunu duymadığım için rahat değilim. zira toplantıya 3 otobüsün katılımcılarını çağıracağım.