TOPLANTI HAKKINDA

4 views
Skip to first unread message

hatice hacisalihoglu

unread,
Aug 12, 2013, 3:40:04 AM8/12/13
to artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com

Arkadaşlar
bu akşam İstanbul katılımcıları ile TMMOB'de toplantımız var biliyorsunuz.

lütfen orada bir 2 kişi kalmayalım, herkes katılmaya çalışsın. toplantı saatini 19.30 verdim.
ama gelebilenler lütfen erken gelsin, ben 6.30'da gibi orada olurum.





--
  Doğru Düşün İyi Hisset Yanılma vede Yanıltma
P Bu dokümanı yazıcıya göndermeden önce kağıt üretimi için kesilen ağaçları bir kez daha düşün!
Karadeniz İsyandadır - Uçazuğa Ti Ezdums - Stasiazei o Pontos - Sevdzovez Verkuka - Acanyda Şavizğva 
Dereler Gümbür Gümbür Karadeniz Özgürdür... 

 

özlem Yeniay

unread,
Aug 12, 2013, 3:40:38 AM8/12/13
to hatice hacisalihoglu, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com
ok. ordayım ben, görüşürüz


12 Ağustos 2013 10:40 tarihinde hatice hacisalihoglu <h.hacis...@gmail.com> yazdı:
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "artvinkampiletisim" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için artvinkampileti...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için artvinkam...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/artvinkampiletisim/CAM1YiH2NyV1rRTUWPBQAxgAsz4ZEqjwnic3hFEZ1ncmFtcQpgw%40mail.gmail.com?hl=tr adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

özay çil

unread,
Aug 12, 2013, 3:58:02 AM8/12/13
to özlem Yeniay, hatice hacisalihoglu, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com
Tamamdır ordayım bende


12 Ağustos 2013 10:40 tarihinde özlem Yeniay <ozlem...@gmail.com> yazdı:

onur e

unread,
Aug 12, 2013, 4:17:46 AM8/12/13
to özay çil, özlem Yeniay, hatice hacisalihoglu, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com
kendi icimizde konuscak konular varsa erken gelen olursa konusalim

12 Ağustos 2013 10:58 tarihinde özay çil <oza...@gmail.com> yazdı:

Ebru Erbas

unread,
Aug 12, 2013, 4:17:16 AM8/12/13
to özay çil, özlem Yeniay, hatice hacisalihoglu, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com

Günaydın Hatice,
ben gelicem de, henüz duyurusu pek yapılamadı toplantının, son anda kesinleştiği için. Yani gruplarda filan göremedim, yeni gelecek insanların katılım durumu olabilecek mi bu saatten sonra duyurunca acaba? Yarın akşama alsak daha mı sağlıklı olur, bilemedim?
Selamlar
  
12 Ağustos 2013 10:58 tarihinde özay çil <oza...@gmail.com> yazdı:
Tamamdır ordayım bende

onur e

unread,
Aug 12, 2013, 4:31:32 AM8/12/13
to Ebru Erbas, özay çil, özlem Yeniay, hatice hacisalihoglu, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com
evet katilim yuksek olmayabilir. Bu arada listelerin son halini gonderebilir misniz? Hangi olusumlardan tanidik kimler var bir bakalim. Bu insanlar genel gruba da eklenebilir


12 Ağustos 2013 11:17 tarihinde Ebru Erbas <refik...@gmail.com> yazdı:

hatice hacisalihoglu

unread,
Aug 12, 2013, 4:56:02 AM8/12/13
to onur e, artvinkam...@googlegroups.com, kip-...@googlegroups.com

onur insanları genel gruba ekledim, bilgin olsun. 





12 Ağustos 2013 11:31 tarihinde onur e <onu...@gmail.com> yazdı:
iletişim.xls
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages