İFSAK FIAP Sergi Salonu açılışı / 23 Mart 2024

1 view

ilet...@ifsak.org.tr

Mar 19, 2024, 10:23:21 AMMar 19
to arti....@googlemail.com
İFSAK FIAP Sergi Salonu açılışı / 23 Mart 2024

Image

İFSAK FIAP Sergi Salonu Açılışı
23 Mart 2024 Cumartesi - 16:00

23 Mart Cumartesi günü saat 16:00’da fotoğraf ve sanatseverleri

açılışa davet ediyoruz.

29 Ocak 2023 tarihinde gerçekleşen İFSAK 55.Olağan Genel Kurulu’nda alınan karara istinaden FIAP’a üyelik başvurumuzu yapıp 23.01.2024 tarihinde

ILFIAP ünvanımızı aldık.

Tüm dünyadan 120’yi aşkın ülkenin temsil edildiği FIAP’ın uluslararası sergi salonu ünvanına sahip dünya genelinde sadece 25 tane galeri bulunmaktadır.

65 yıldır durmaksızın ülke fotoğraf ve sinemasına katkı sağlamaya devam eden derneğimizin FIAP nezdinde yaptığı girişimler ile dernek bünyesindeki İFSAK Galeri sergi salonu, Uluslararası Fotoğraf Sanatı Federasyonu FIAP’ın sergi salonu (FIAP Exhibition Center) ünvanını kullanmaya hak kazanmıştır.

Dünyanın en güzel şehirlerinden biri olan İstanbul’da bulunan ilk ve tek FIAP sergi salonu ünvanına sahip olacak galerinin temsilciliğini İFSAK Yönetim Kurulu Başkanı Dayk Danzig yürütecektir.

Galerinin resmi açılışı ve plaket asılma töreni FIAP Yönetim Kurulu Başkanı Riccardo Busi’nin ve temsilcilerinin katılımı ile 23 Mart 2024 Cumartesi günü saat 16:00’da yapılacaktır.

Tören sonrasında FIAP Yönetim Kurulu Başkanı Riccardo Busi ile bir söyleşi gerçekleştirilecektir. Söyleşinin moderasyonunu Sille Sanat Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı Reha Bilir yapacaktır.

Copyright © 2023. Tüm hakları saklıdır.

This message is transmitted through euromsgexpress e-mail service provider company.