30. İFSAK Kısa Film Festivali Ödül Töreni / 16 Mart Cumartesi

ilet...@ifsak.org.tr

Mar 13, 2024, 11:40:39 AMMar 13
to arti....@googlemail.com
İFSAK 30. Kısa Film Festivali Ödül Töreni / 16 Mart Cumartesi

Image

30. İFSAK Kısa Film Festivali
16 Mart Cumartesi 14:00
Fransız Kültür Merkezi
Masterclass - Rıza Kıraç

İFSAK Kısa Film Festivali kapsamında ,  bu yıl ikincisini düzenlenen Masterclass‘ta konuğumuz onur üyelerimizden yazar, kısa film ve belgesel yönetmeni Rıza Kıraç olacaktır. Kendisi ,  bir senaryonun yaratım süreciyle ilgili uzun yıllara dayalı deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak.

Masterclass  16 Mart 2024 Cumartesi günü Fransız Kültür Merkezi'nde,  14.00-15.30 saatleri arasında, ödül töreninden hemen önce  gerçekleştirilecektir.

Ödül Töreni
16 Mart Cumartesi 16:00
Fransız Kültür Merkezi

Belgesel, Canlandırma, Deneysel ve Kurmaca kategorilerinde katılan 312 film, akademisyen, yönetmen Bahar KILIÇ ADİLÇE, yönetmen Deniz TORTUM ve İFSAK Sinema Birimi üyesi Gönül GÖZEN’den oluşan ön jüri tarafından değerlendirildi. Ön elemeyi geçen 42 film, sinema yazarı ve akademisyen Ethem ÖZGÜVEN, yapımcı, yazar ve yönetmen Zeynep ÜNAL ve yönetmen Ziya DEMİREL’den oluşan yarışma seçici kurulu tarafından değerlendirilerek, dallarında en iyi filmler belirlendi.

Yarışma sonuçları 16 Mart 2024 Cumartesi günü Fransız Kültür Merkezi’nde yapılacak ödül töreninde açıklanacak.

İFSAK Sinema Emek Ödülü sahibini bulacak.
Her yıl sinema sektörüne önemli katkı sağlayanlara verilen ‘İFSAK Sinema Emek Ödülü’nün bu yılki sahibi, sinemaya 1967 yılında görüntü yönetmeni olarak başlayan, aralarında Selvi Boylum Al Yazmalım, Hayallerim Aşkım ve Sen gibi unutulmaz filmlerin de bulunduğu 120’den fazla filmde görüntü yönetmeni olarak çalışmış ve en iyi görüntü yönetmeni dalında iki kez altın portakal kazanmış olan

Çetin TUNCA olacak.
Tunca’ya ödülü, 16 Mart 2024 Cumartesi günü Fransız Kültür Merkezi’nde yapılacak ödül töreninde takdim edilecek.

Copyright © 2023. Tüm hakları saklıdır.

This message is transmitted through euromsgexpress e-mail service provider company.

ilet...@ifsak.org.tr