Fwd: SALUTARI din California

Nelu Cintean

to armonii_du...@googlegroups.com, Virgil Croitor
O MARTURIE FRUMOASA DIN STUTTGARD,GERMANIA!!..Sa ne rugan pentru fratele Victor Croitor.Multumim frate Victor si DOMNUL sa-ti dea succes in LUCRAREA LUI!!
Nelu si Mihaela Cintean

Date: 29.09.2013 01:09:24
Subject: SALUTARI din California

FRATE VIRGIL,

Unde sunteti in Germania?...Aveti ceva biserica Romaneasca,aproape?..Spuneti-ne din Activitatea Dumneavoastra cate ceva!  Vrem sa ne rugam pentru Dumneata!
Cu drag
Mihaela si Nelu Cintean

butterfly_bottom.gif
butterfly_top.gif