Facem Ubuntu 8.04 Release Party - 24 Aprilie 2008?

Rares Benea

Apr 14, 2008, 6:12:59 AM4/14/08
to ArLUG
Noi? ne mobilizam cu ceva? Ce motiv mai bun ca asta am putea gasi?

Drept ii ca 24 pica joi, dar oricum putem face o intalnire la un Cico,
Brifchior sau o apa plata cu lamaie pe la ora 17.30 - 18.00 ca sa vina
lumea direct de la servici.

Ca locatie:
- traditionalul Joy's (aici avem WiFi)
- Frontiera - ca ii gol
- poate Coandi daca vreti o pizza
- sugestii?

Ce ziceti?
Rares

kid

Apr 14, 2008, 7:13:25 AM4/14/08
to ar...@googlegroups.com
eu inca nu ma bag ...

sper sa prind un fest din asta cind sint mai aproape de Arad.

Distractie placuta.

Ce ziceti?
Rares

Yahoo! For Good helps you make a difference

http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/

manuelciosici

Apr 16, 2008, 10:43:58 AM4/16/08
to ArLUG
Eu sunt pentru intalnire. Poate discutam si despre Blender si recenta
premiere a filmului Open Source, Big Buck Bunny.

Manuel R. Ciosici

Calin Miclaus

Apr 17, 2008, 2:43:00 AM4/17/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/14 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

Ma inscriu si eu. Propun Joy's :D

--
Calin Miclaus

Adi Roiban

Apr 20, 2008, 8:27:53 AM4/20/08
to ArLUG
Salut,

S-a stabilit data si locul intalnirii?
Daca ati stabilit ceva va rog sa dati un semn si pot adauga un anunt
pe site-ul ubuntu.ro

Succes!

--
Adi Roiban

DarckLAu

Apr 20, 2008, 3:57:01 PM4/20/08
to ArLUG

Salut,

Daca ar fi fost luni am fi putut merge la turnul de apa de langa
politie ca si acolo este WIFI (in restul serilor nerecomandabil pt ca
sunt manele.

Calin Miclaus

Apr 20, 2008, 5:00:07 PM4/20/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/20 Adi Roiban <adir...@gmail.com>:

da, ramane pe 24.04.2008, joi :)
merci de promovare :)

--
Adi Roiban

--
Calin Miclaus

Adi Roiban

Apr 21, 2008, 2:59:44 AM4/21/08
to ar...@googlegroups.com
On 21/04/2008, Calin Miclaus <tr...@decebal.org> wrote:

> da, ramane pe 24.04.2008, joi :)
> merci de promovare :)

Fain!

Deci 24.04.2008 , ora 17.30 in Joy ? As vrea sa pun un anunt complet
pe site-ul ubuntu.ro
HF!

--
Adi

--
Adi Roiban

Calin Miclaus

Apr 21, 2008, 3:20:21 AM4/21/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/21 Adi Roiban <adir...@gmail.com>:

Yep, 24.04.2008, 17:30-18, in "Joy's". Locatia se mai numeste si "Caneaua literara".

--
Calin Miclaus

Calin Miclaus

Apr 21, 2008, 3:24:12 AM4/21/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/21 Calin Miclaus <tr...@decebal.org>:

Errr, sorry, corect e "Cafeneaua literara".
Merci de promo :)

Have alot of fun

--
Calin Miclaus

Adi Roiban

Apr 21, 2008, 5:26:37 AM4/21/08
to ar...@googlegroups.com
On 21/04/2008, Calin Miclaus <tr...@decebal.org> wrote:

[snip]

> literara".
> >

> Errr, sorry, corect e "Cafeneaua literara".
> Merci de promo :)
>
> Have alot of fun

Am adaugat un anunt pe site-ul si forumul Ubuntu Romania.

http://www.ubuntu.ro/stiri/21.04.2008_Ubunut_8.04_Release_Party_Arad

Daca gasti greseli va rog sa imi dati de stire.

--
Adi Roiban

Rares Benea

Apr 22, 2008, 3:22:06 AM4/22/08
to ArLUG
Mai sunt doua zile, cine nu-i gata il iau cu lopata! :)

Cine se mai anunta pentru Joi de la 17.30 la Joy's ?? Pana acum am
numarat 4-5 doritori. Cine se mai inscrie azi si maine va primii un
premiu special.

Rares

MySelf

Apr 22, 2008, 7:49:58 AM4/22/08
to ArLUG
Ma anunt si eu cu inca un prieten. venim cu laptopurile? :)

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 8:29:09 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 MySelf <aper...@gmail.com>:

Ma anunt si eu cu inca un prieten. venim cu laptopurile? :)

Of course :)
ar fi util sa vedem ce aduce nou Ubuntu, poate ne jucam putin si cu compiz fusion...nu strica niciodata o proba ;)

Bine ai venit in grup, btw

--
Calin Miclaus

manuelciosici

Apr 22, 2008, 8:34:43 AM4/22/08
to ArLUG
vin si eu.

care e ora finala? 17.30?

Manuel R. Ciosici

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 8:36:04 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 manuelciosici <manuel...@yahoo.com>:

vin si eu.

care e ora finala? 17.30?

Manuel R. Ciosici

Da, eu voi fi acolo la 17:30 (chiar mai devreme, ca plec direct de la servici). Dar vor mai fi scaune libere si pentru cine nu poate ajunge pe 17:30 ;)

--
Calin Miclaus

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 8:37:59 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

Crezi ca poti face un afis, ceva, sa ne putem orienta printre mese ? :) Eu voi vorbi cu personalul de acolo, sa ne retina o masa de vreo 10 persoane ..

--
Calin Miclaus

Rares Benea

Apr 22, 2008, 8:43:57 AM4/22/08
to ArLUG
> [...]
> voi vorbi cu personalul de acolo, sa ne retina o masa de vreo 10 persoane ..

Ne gandim la ceva....

Rares

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 8:48:55 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

Am apelat la tine, ca te stiu mai serios ca mine :D

Cred ca ar fi utile si ceva cd-uri ...ma voi ocupa eu de cateva :) ...

--
Calin Miclaus

Sebastian Popity

Apr 22, 2008, 8:54:50 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com
rares: am anuntat si pe blog

Update: am repus pagina in functiune pe http://lug.arad.ro. Deja a avut
o groaza de nume de domenii aceasta pagina dar acuma e cu ns-urile in
administrarea noastra. Va rog sa contribuiti la pagina cu ce puteti

vin si eu, chiar daca trebuie sa ma cert cu a mea pentru asta (era ziua
pentru curatenie) :)

--
Popity Sebastian
Network Administrator

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 9:14:36 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/14 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

Noi? ne mobilizam cu ceva? Ce motiv mai bun ca asta am putea gasi?

Am pornit downloadul si pe ftp://ftp.rdsar.ro/distro/ubuntu/ , pentru cei din Arad. Pana pe la 5, ar trebui sa fie dat jos...

--
Calin Miclaus

Sebastian Popity

Apr 22, 2008, 9:41:24 AM4/22/08
to ar...@googlegroups.com
Calin Miclaus wrote:

> 2008/4/14 Rares Benea <rbe...@gmail.com <mailto:rbe...@gmail.com>>:
offtopic: am adaugat sectiunea Download pe pagina aici:
http://lug.arad.ro/index.php/ArLUG:Portal_Comunitate
Daca aveti requesturi in ceea ce priveste distributiile de linux va rog
sa dati un mail pe private.

Rares Benea

Apr 22, 2008, 10:10:47 AM4/22/08
to ArLUG
> Update: am repus pagina in functiune pehttp://lug.arad.ro. Deja a avut
> o groaza de nume de domenii aceasta pagina dar acuma e cu ns-urile in
> administrarea noastra. Va rog sa contribuiti la pagina cu ce puteti

Dar nu poti face sa mearga si arad.lug.ro si lug.arad.ro ?

Rares

DarckLAu

Apr 22, 2008, 11:45:46 AM4/22/08
to ArLUG

On Apr 22, 10:22 am, Rares Benea <rbe...@gmail.com> wrote:
si eu aterizez pe la 18:30 19:00 asta in functie de unde gasesc loc de
parcare la trotineta

Calin Miclaus

Apr 22, 2008, 3:46:32 PM4/22/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

Voi incerca sa ma ocup eu de asta, maine :)

--
Calin Miclaus

MySelf

Apr 23, 2008, 3:17:15 AM4/23/08
to ArLUG
Merci!
Eu am niste mici probleme cu compiz-ul deoarece am ATI, dar il voi
activa pentru ca merge destul de bine, dar nu mai merg jocurile :)
Sper sa imi intre automat update-ul maine ca nu vreau sa fac un clean
install si sa pierd tot si nu am facut update cu varianta beta

Andrei Pernevan

On Apr 22, 3:29 pm, "Calin Miclaus" <t...@decebal.org> wrote:

Calin Miclaus

Apr 23, 2008, 6:16:38 AM4/23/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/22 Calin Miclaus <tr...@decebal.org>:

Done :D
arad.lug.ro = lug.arad.ro ...si cu http:// in fatza :)

--
Calin Miclaus

Rares Benea

Apr 23, 2008, 11:03:21 AM4/23/08
to ArLUG
Ok... s-a facut si rezervarea la Joy's....

DAR

Tnt. Rodica a zis ca ar fi bine sa consumam cam de 20 Lei de persoana.

Rares

DarckLAu

Apr 23, 2008, 2:13:18 PM4/23/08
to ArLUG

> Tnt. Rodica a zis ca ar fi bine sa consumam cam de 20 Lei de persoana.

20 de lei!!! moama daca am atatia bani ma insor! glumeam, pai bere
fara alcoola au la Joy's? daca da atunci eu le voi devaliza stocul

Lau

Calin Miclaus

Apr 24, 2008, 3:00:38 AM4/24/08
to ar...@googlegroups.com

2008/4/23 Rares Benea <rbe...@gmail.com>:

ca n-or fi 20 de lei, nu-i asa mare problema :) o scoatem cumva la capat ;)

--
Calin Miclaus

Sebastian Popity

Apr 24, 2008, 3:08:32 AM4/24/08
to ar...@googlegroups.com
Calin Miclaus wrote:

> 2008/4/23 Rares Benea <rbe...@gmail.com <mailto:rbe...@gmail.com>>:

E penibila faza. Pentru o rezervare de o masa la o cafeanea din oras
pentru ziua de Joi ora 17:30 sa se impuna un minim de consumatie /
persoana e foarte ciudat. Nu e vorba ca nu consumam, cu cat te simti mai
bine cu atat consumi mai mult dar ca idee, chestiile astea se fac doar
in serile din weekend cand toate barurile din oras sunt pline, nu pentru
o zi de Joi la ora 17:30.

oricum, eu cred ca o sa ne simtim bine si o sa facem suficienta
consumatie incat sa fie oke pentru toata lumea.

Sebastian Popity

Apr 24, 2008, 12:35:36 PM4/24/08
to ar...@googlegroups.com

se pare ca s-a anuntat foarte multa lume si din pacate tot putini au
venit :( .....inca mai asteptam! :)