Intilnire despre Wikipedia la Biblioteca Judeteana

Marius Stoica

to ar...@googlegroups.com
Salutare tuturor,

Vineri 10 iulie de la ora 11 dimineata (Sala Concordia) Biblioteca Judeteana va invita la o prezentare/demonstratie/discutie despre Wikipedia in lb romana cu Alin Hutu, administrator Wikipedia.

Va asteptam!

Marius Stoica
my-tech-wikipedia.jpg

Ovidiu-Florin BOGDAN

to ar...@googlegroups.com, Marius Stoica

În ziua de Mar 07 Iul 2015, la 13:51:11, Marius Stoica a scris:

> [...]

> Judeteana va invita la o prezentare/demonstratie/discutie despre Wikipedia

> in lb romana cu Alin Hutu, administrator Wikipedia.

Cum a fost prezentarea? Din păcate nu am reușit să ajung. A fost filmată?
--

Ovidiu-Florin BOGDAN

GeekAliens.com

Kubuntu Romania Representative

signature.asc

Cosmin Herman - Moodle Romania

to ar...@googlegroups.com
Am fost acolo, am inteles filosofia Wikipedia.
Interesanta discutia, deschisa si utila zonei de publicistica, bibliotecarilor sau mediului educational.

Publicul tinta a lipsit. E vacanta!

S-a propus o noua intalnire sau un proiect pe tema dezvoltarii de articole in aceasta vasta enciclopedie.

Felicitari Marius si echipa A D Xenopol

Trimis de pe dispozitivul mobil.
Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ar...@googlegroups.com
Subiectul acesta cred că ar prezenta interes și participanților la școala de vară "Informatica la Castel". Acolo, cu siguranță, dacă Alin Hutu (sau altcineva din partea Wikipedia în românește) ar fi interesat și disponibil, auditoriul va fi mult mai numeros. Aștept un răspuns căci programul este în curs de definitivare.
Repet ce am mai scris aici pe grup: intervalul de desfășurare 24-30 August, la Castelul Macea.
Precum și comentariul meu legat de slaba participare a arădenilor la acest eveniment la care vin oameni din Iași, de peste Prut, din Brașov și București ...
Să mai adaug lipsa de reacție a membrilor Arlug (deși la primele ediții pusesem grupul între organizatori-susținători), iar mare parte din prezentări - dezbateri - demonstrații și la ediția din acest an sunt din lumea GNU/Linux...