Mirror arlug

Calin Miclaus

to ArLUG
Salut,

După cum poate ați observat, în ultimele săptămâni mirror-ul a funcționat mai mult sporadic spre deloc. Din păcate nu îl mai putem ține la Net Solution.

Avem nevoie de sprijin sau idei, pentru hosting.

Dacă nu găsim alt hosting, probabil că proiectul va muri :(

--
Călin Miclăuș

Rares Benea

to ar...@googlegroups.com
Hi,

Cam ce trafic facea lunar?

Rares

Calin Miclaus

to ArLUG
Nu am grafice la îndemână. Oricum, era mult mai puțin decât când l-am pus ... în caz de ceva, se poate face și shaping

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com, mca...@arlug.ro

aloha,

ma ofer eu sa il tin fizic, cata vreme lucrez eu si colegul meu pt firma in cauza.
astept intrebari.

Calin Miclaus

to ArLUG
Ce lățime de bandă ai acolo ?
Cât de ușor se poate interveni manual pe el (exită restricții?) ?
Serverul e 4U ... e ok ?
Există costuri sau obligații pentru arlug ?
Care e providerul ? IP fix ?

[...]

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com, mca...@arlug.ro
ip fix RDS fara pppoe, locatie AR NOU prima statie de tramvai dupa pod, dar am in spatele lui un web/mail/dns server plus alte chesti, banda 50 up/down cu burst in 100
cablajul e gigabit pana in gpon un endian pe steroizii ;) intre retea si internet, intre 9 si 17 cineva dintre noi este pe acolo de luni pana vineri, si se poate rezolva si un ups(de cat e psul?),
problema se pune ca rackul meu e putin cam full dar cred ca mai pot inghesui un 4u in el dar cam la marele fix cu probleme de umblat si la el si la sculele mele.
sau il plantez la mine in spate in service unde se poate interveni la ori ce ora atat vreme cat sunt si eu prezent (reteaua nu e gbit e 10/100)

cosuri 0 pt net si curent, daca gasim o solutie sa impacam mirrorul cu web/serverul meu,
doar acces la know how vostru cand imi prind urechile prin jucariile mele in limita bunului simt si al timpului fiecaruia.
ar mai fi daca vb cu violin sau cu darius sa imi puna pe un port din gpon inca un ip fix si eu pozez firul pana la server.

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com, Calin Miclaus
Salut,

Daca reusim, hai sa reinviem mirror.arlug.ro.

Dupa ce e online si accesibil cu ssh, eu in mod sigur o sa-mi bag dejtele prin el ca sa-l aducem inapoi la zi si sa-l facem sa serveasca publicul larg.

@DarkLau,

Ce fel de web server ai in spate ? https sau doar http ?

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com
Http. https are doar pe panoul pt client.

Calin Miclaus

to ArLUG
Ar fi extraordinar, merci fain Darklau :)

@Alin
n-am putea rezolva cu un nginx pe post de proxy, problema cu https-ul ? sau să servim doar content ftp de pe mirror

--
Călin Miclăuș

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com, mca...@arlug.ro
idee idioata:

eu imi adresez un mount prin webserver  cu usr/passw al fileserverului unde am tot felul de "cretinisme" necesare,
nu putem face ceva de genul? pt ca eu am clienti care imi folosesc ftpul cu autentificare pe server pt asi actualiza siteurile(old school ppl like plain html)
 in kid si in calinutzu am incredere ca le va puia mintea ceva inteligent.

rasnita de server pe unde este stocata? ca sa stiu de unde il pescui sa il curat/schimb pasta la cpu ca sa nu avem surprize mai tarziu

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com
Salut,

Avem deja apache care merge si serveste ce trebuie pentru mirror.

Nu vad nici o problema sa-l facem sa faca un reverse proxy pentru ce zice DarkLau ca ii trebuie sa-i fie vizibil de pe net.

Singura "problema" care o vad este ca vom avea nevoie sa punem certificatul SSL folosit de DarkLau pe server-ul care face https reverse proxy pentru Darklau.

E questie de incredere si evident e o treaba sensibila care nu ar trebui discutata pe public mailing list.

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com
ok, cum putem discuta mai departe off/online fara lista? skype?

Lau DarckLau

to ar...@googlegroups.com
PS: httpsul nu il am pe portul standard asa ca cred ca reusim sa incropim ceva.

Calin Miclaus

to ArLUG
am dat un mail... între noi 3 :)
--