Adunarea din 2015.11.17

Ovidiu-Florin BOGDAN

to ar...@googlegroups.com

Salutare,

Ne-am adunat azi câțiva din ArLUG să discutăm despre Linux în educație, proiecte existente, proiecte noi, proiecte vechi, implementare, soluții probleme; și alte conversații și contradicții din care ne plac nouă. Din păcate n-a pornit nimeni un război Vim vs. Emacs.

Am reușit să ne adunăm:

  • Călin Miclăuș
  • Ovidiu-Florin Bogdan
  • Laura Bogdan
  • Michael Szellner
  • Marius Stoica
  • Și mai o persoană, pentru care îmi cer scuze dar nu i-am reținut numele.

Câteva concluzii:

  • Vrem să reînviem ArLUG
  • Vrem să fim o organizație de voluntari prin care să promovăm activitățiile în/cu software liber din Județul Arad.
    • Pe situl ArLUG să publicăm articole cu evenimentele în temă de la Bibliotecă, de la Casa Corpului Didactic, diverse școli, diverse instituții sau organizații ce au loc în Arad.
  • Călin ne-a arătat pe scurt Constructorul lui de fabricat distribuții de Linux, care considerăm că poate fi foarte util pentru a da posibilitatea oricui să-și personalizeze o distribuție
  • Dorim să punem la dispoziție Aradului un exemplu de distribuție pentru educație
    • NU vrem să ne punem în competiție cu sistemele de operare impuse de stat
    • Dorum să oferim o alternativă celor curioși
    • proiectul să rămână LIBER, controlat de comunitate
  • Ne-am propus să organizăm un Hangout (Google) lunar în prima marți din fiecare lună. Nu am hotărât o oră, dar propun ora 19:30. În care să discutăm:
  • ce proiecte au mai avut loc
  • cum au mai evoluat proiectele existente
  • unde avem nevoie de implicare
  • unde ne mai putem implica
  • cum putem să-i ajutăm pe alții să se implice

Prin implicare mă refer la proiecte locale și la proiecte internaționale.

Dacă am greșit ceva, sau nu m-am exprimat bine, vă rog să spuneți.

Cu stimă,
--

Ovidiu-Florin Bogdan

GeekAliens.com

Kubuntu Romania Representative

Kubuntu Council Member

signature.asc

Calin Miclaus

to ArLUG
Mulțam tare fain că ai pus subiectele laolaltă :) Cu toate că am notat câteva idei, nu mi le-aș fi amintit pe toate...

Cuvintele alese de tine mi se par responsabile, nu am nimic de schimbat, la asta ader și eu.
Spuneam la capătul întâlnirii că fiecare ar trebui să-și transmită impresiile. Nu prea am cu ce completa rezumatul lui Ovidiu în afară de detalii subiective :
- există oameni interesați de efort colaborativ pentru promovarea software-ului liber (waw, nu-mi vine să cred că fraza asta a ieșit din mine, atâtea cuvinte cheie nu credeam că încap într-o propoziție). Există eforturi concrete de care știu prea puțini.
- există nevoia de a se strânge la un loc oamenii interesați de subiect. Online meetings sunt comode și mai focusate. Plus că se pot înregistra și distribui...
- constructor e util și unei terțe persoane :)
- s-a vorbit despre varianta deschiderii unei asociații cu statut legal (ong?). Nu s-a decis nimic...
- există oameni care lucreaza "la firul ierbii", care "tac și fac", Cred că mă repet, sunt subiectiv și impresionat
- fiind tavanul și apoi doar firmamentul deasupra, m-am simțit ca în "Brave new world". Cred că de aici au și început discuțiile, no ni mă la el...:)

Nu am plecat ultimul dar ultima rugăminte pe care am "lansat-o" suna cam așa : "vă rog să scrieț pe listă ce vă amintiți :)"

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

--
Călin Miclăuș

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to Arad Linux Users Group
Din poziția de membru VECHI al acestui grup, mă bucur să aflu de această inițiativă de revigorare a acestei comunități, despre intențiile declarative de implicare în școli, la CCD, ...
Sper să ajungă în listă, să fie inclusă (din nou) și școala de vară "Informatica la Castel".
Promit să urmăresc în continuare activitatea, așa cum poate fi văzută pe "sârmă", să-mi continui rolul de critic :)

Rares Benea

to ar...@googlegroups.com

Draga Ovidiu,

Mulţumesc pentru rezumat,  îmi pare rau ca nu am ajuns şi eu.

Rares