Re: Ceata la LOAD 2015 - să mergem cât mai mulți!

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to Comunitatea Ceata (lista principală), lvle, ArLUG
Interesant și deadreptul amuzant că la o conferință LOAD (adică Linux Open Alternative Day) se discută despre Microsoft Azure, chestiuni de securitate, etc și GNU/Linux nu apare (încă) nicăieri în programul coordonat de Bogdan Marchideanu . Ar fi fost o bună ocazie pentru proiectul - echipa "Linux în educație"   (și cred că încă mai este!). Noroc cu Tibi, alfel nici n-am fi aflat de această manifestare din 19 Noiembrie.

În data de 12 noiembrie 2015, 11:15, Tiberiu-Cezar Tehnoetic <t...@ceata.org> a scris:

Salut, cetași și coliberatori,

Joia viitoare, pe 19 noiembrie, vorbesc din partea Fundației Ceata la
conferința LOAD, o conferință destinată corporațiilor și instituțiilor:

http://itchannel.ro/load/?page_id=139
http://itchannel.ro/load/?page_id=126

Titlul prezentării mele este „FSF: 30 de ani de activitate”. Voi vorbi
despre libertatea utilizatorilor, RMS, GNU, FSF și reușitele sale de-a
lungul celor 30 de activitate. Voi încheia cu Ceata și eforturile
noastre și ale coliberatorilor din comunitatea noastră pentru educarea
utilizatorilor vorbitori de română și eliberarea artelor și
tehnologiilor actuale.

De asemenea, i-am pus în contact pe organizatori cu colegul nostru cetaș
George Mărușteru care este și președinte al Asociației Hatch Atelier.
Urmează să fie adăugat și el în programul conferinței, să prezinte acest
spațiu pentru hăcuitori apropiat de Ceata și valorile sale, în care se
implică mai mulți cetași:

http://hatchatelier.ro/

Vă invit să veniți în numĕr cât mai mare, organizatorii oferă bilete
gratuite celor care vin din comunitatea Ceata. Vă rog să vă înscrieți
trimițând o scrisoare la adresa: inscrie...@ceata.org. Pentru
comoditate, subiectul și corpul scrisorii pot să lipsească, dacă nu
aveți vreun comentariu de adăugat.