configurare network connection wired

Michael Szellner

to ARLUG GoogleGroups
Salutare colegi,
servus Calin,
Am instalat pe un calculator nou Zorin9 (derivat Ubuntu) si inainte am incercat Makulu7 (derivat Ubuntu) si LinuxMint17 (derivat Ubuntu/Debian) si LinuxLight2 (derivat Debian si Ubuntu).
Toate nu s-au conectat la reteaua internet pe fir (wired - legat la router rds) intrucat au in meniul network connections IPv4 setari DHCP in care sunt preinstalate recunoasterea automata, dar nu le recunoaste). M-am consultat cu Calin (multumesc) ... am introdus datele in terminal ... dupa care nu s-a intamplat nimic ... fara sa se conecteze, tot incearca, fara succes. Pur si simplu nici nu apare vre-un meniu in care sa intrebe userul si parola pt IPv4 de la RDS. Am cautat si pe forumuri ... ironia sortii, trebuie sa cauti ceva pe internet si nu reusesti sa te conectezi.
Stie cineva cum se face ?
Multumesc,
Michael

PS: Nu sunt programator si nici IT-st, asa ca luati-ma incet.

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to ArLUG
E vorba de un ruter de apartament conectat la cablul dela RDS?
Ei vi l-au pus/instalat? Problema cred că e acolo, depinde cum a fost configurat. Aveți deja un alt calculator legat acolo, sau e tocmai cel pe care ați făcut multiplele și remarcabilele instalări? Era înainte o conexiune din MS-Windows?

În principiu ar trebui să vă puteți conecta la el din consolă - uzual la adresa 192.168.0.1 cu masca 255.255.255.0 pentru a configura rețeaua din apartament, sau ca să accepte și un al 2-lea calculator/cablu... Cei dela RDS deduc că nu v-au înmânat documentația acestuia... Puteți totuși să-i vedeți/citiți modelul (TP-Link, ...), s-au e bine încuiat pe casa scării?

Michael Szellner <msze...@yahoo.de>: Jan 20 10:35PM

Salutare colegi,servus Calin,Am instalat pe un calculator nou Zorin9 (derivat Ubuntu) si inainte am incercat Makulu7 (derivat Ubuntu) si LinuxMint17 (derivat Ubuntu/Debian) si LinuxLight2 (derivat ...mai multe
Ați primit acest rezumat deoarece sunteți abonat(ă) la actualizările pentru acest grup. Puteți schimba setările din pagina de membri ai grupului.
Dacă doriți să vă dezabonați de la grup și să nu mai primiți e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.

Stelian Rosu

to ar...@googlegroups.com
Daca toate aceste instalari de SO s-au facut pe acelasi calculator si cu nici una nu te-ai putut conecta la internet posibil sa ai o problema de drivere de LAN care sa nu functioneze sub Linux.Mai demult am avut o problema asemanatoare cu un laptop care nu voia sa se conecteze pe wireless (rulam Ubuntu pe el). Am deschis un topic pe Ubuntu forums (nu pe cel din Romania unde am intalnit tot felul de "genii" care mai de care mai destepti si aroganti) si chiar am fost ajutat sa-mi rezolv problema foarte rapid si la subiect.

Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la Grupul Google "Arad
Linux Users Group".
Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la ar...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la
arlug+un...@googlegroups.com
Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la
http://groups.google.com/group/arlug?hl=ro
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Arad Linux Users Group” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa arlug+un...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Michael Szellner

to ar...@googlegroups.com
Multumesc,
Inca mai lucrez la problema ... deocamdata m-am conectat cu un adaptor wireless ... care a mers din prima.
MiSz

Alin Crețu

to ar...@googlegroups.com
Ati verificat cablul ala de retea ?  E functional ?
Mufele sint bine prinse pe cablu ?

msze...@yahoo.de

to ar...@googlegroups.com

Cablul ok (functioneaza sub win si cu alt PC).
Mufele OK.
Routerul este "cutia cu luminitze" ZTE de la RDS, in care era conectat cablul de retea de la ethernet. Cutia era setata de personalul RDS. Am mai avut conectat wired si alte calculatoare, inclusiv cu linux (numai cate unul singur deodata, asa e abonamentul). Acelea stiau sa se conecteze, din prima.
Multumesc,
MiSz

Sent from Yahoo Mail on Android

to ar...@googlegroups.com
Eu zic sa folosesti un alt router, garantat scapi de problema + are si wireless si 4 iesiri LAN

Michael Szellner

to ar...@googlegroups.com
Multumesc de recomandare,
MiSz