FIFA 2007 PROBLEM

ALLEX

to arenabg, alle...@abv.bg
imam problem s fifa 2007 ako moje nqkoi da pomogne 6te sam mu
blagodaren. zna4i kva e rabotata. slojih s i64 bitova versiq na xp i
kato tragna da instalvam igrata i mi kazva 4e mi directx 9c ili po
dobar izteglih posledniq otsaita na microsoft no razlika golqma nqma
pak mi izkarva sa6toto. ako nqkoi znae kak da si re6a problema moje da
kaje ako iska!!!

Petar Bushev

to are...@googlegroups.com
Ti dobre si go izteglil ama taka kato te gledam ami ne si go isntaliral ia
probvai da go install i ako ne stane svirkai pak da vidim ot kakvo mojeda e
pri men mi go izkarva saobshtenieto sas yes or no i davam yes i se install
bez problemi ...

ALLEX

to arenabg
ne6te instalirah go daje izteglih i tozi ot juni tazi godina i pak
ne6te

Petar Bushev

to are...@googlegroups.com
Interesno e tova .. s kakv daemon tools si !?!?!