[demonoid.com] pokana?

Svetoslav Popov

to are...@googlegroups.com
Здравей на групата.
Някой би ли бил така любезен да ми направи покана за demonoid.com
Благодаря!

BaHkaTa

to arenabg
ако може и на мен да ми прати някой че ми писна цял месец да дойде
време за свободната регистрация...

мерси предварително
stanch...@gmail.com

Zmeyw

to arenabg

Svetoslav Popov написа:

> Здравей на групата.
> Някой би ли бил така любезен да ми направи покана за demonoid.com
> Благодаря!

Готово ;-)

Litmar

to arenabg
дабре де аз като натисна да дам покана и ми казва ,че всеки може да се
регистрира свободно и не му е нужна покана !Каква покана ви гони вас
немога да разбера ?

Litmar

to arenabg
добре де ,Пардон !не прочетох внимателно и реших ,че искате покана за
арена !

strix

to arenabg
ако е възможно някой да изпрати и на мен покана за demonoid.com.
E-mail: str...@gmail.com
Благодаря предварително!

Litmar

to arenabg
бе като е толко яко това дайте една покана и насам !

Yavor Mihaylov

to are...@googlegroups.com

Може да звучи нескромно, но и аз бих искал една покана за demonoid.com
m.y...@gmail.com

--
https://www.moneybookers.com/app/?rid=637182

Cholak...@gmail.com

to arenabg
готово...
пратих ви на всички...

Cholak...@gmail.com

to arenabg
оф объркал съм всичко...то пък трябваше да генерирам код...къв съм
тъп..просто не е истина...
ся напишете на кой са му пратили и на кой не...да знам на кой да
пращам щото има лимит на поканите...ся пратих на Yavor Mihaylov...

Cholak...@gmail.com

to arenabg
пратих и на Ivan Stanchev
сега ще исчакате няколко дни щото поканите ми свършиха...докато се
възтановят..
пишете пак кой има нужда от код...
а на тези които пратих пък от тяхна страна да пратят на другите които
искат..да си помагаме взаимно...

Cholak...@gmail.com

to arenabg
и пишете на кой пращате щото има лимит на поканите(2) и да не се
получи така че на някой да се пратят две покани.....

Musarata

to arenabg

Cholak...@gmail.com написа:

> и пишете на кой пращате щото има лимит на поканите(2) и да не се
> получи така че на някой да се пратят две покани.....

АКО ИМА ЧАЛЪМ МОЖЕЛИ ЕДНА ПОКАНА И НА МЕН за demonoid.com

:)

Станимир Енев

Litmar

to arenabg
az nyamam kod ! blagodary predvaritelno !

Tanyata

to are...@googlegroups.com
с риск да стана поредната- мойе ли и на мен?
:)
благодаря:)

strix

to arenabg
И аз нямам код. Благодаря предварително!

onewg

to arenabg
За мен остана ли нещо :(((((((

tro...@abv.bg

PeshoGoshev

to arenabg
Shte sam vi blagodaren ako i na mene mi pratite pokana i kod sashto.
Mersi!

BaHkaTa

to arenabg
да мерси много на Vasil . само че на мен още не ми дава покани да
пращам

maxi keranov

to arena
Е ако е останало нещо няма да откажа и аз една покана.Мерси предварително.

Нека музиката бъде с теб!
http://musicidol.btv.bg/

Litmar

to arenabg
az poluchix pokana bez kod i svobodnite registracii ne byaxa otvoreni
i ostanax kapo otvsyakyde !

PeshoGoshev

to arenabg
Mersi, az poluchih pokana!

Cholak...@gmail.com

to arenabg
ще ви пратя на всички ...няма зор...само да се генерират
Musarata ти щом можеш да пращащ, пращай и пиши на кой пращащ да не
пратим на един човек 2 покани...ако някой получи две да прати едната
на друг и да пише на кой..
а ти Musarata пращай и споко..на всеки 2-3 дена ти се въстановява една
пока и няма лимит така че няма да свършат...

Cholak...@gmail.com

to arenabg
пратих на galin gochev...
пишете на кой пращате...или ако някой е получил да пише че има...да
знам

dobreff

to arenabg
Ще съм благодарен и аз на една покана. Предварително благодаря !

heliss heliss

to are...@googlegroups.com
Моля те, изпрати една покана и мен. Благодаря!

Don't get soaked. Take a quick peak at the forecast
with theYahoo! Search weather shortcut.

kolewmi

to arenabg
kol...@abv.bg
Може ли и на мен една покана за http://www.Demonoid.com?
Благодаря Ви!!!

kolewmi

to arenabg

kolewmi

to arenabg

forkata78

to arenabg
По повод поканите за Demonoid.com, ще съм благодарен и аз на една
покана. Дали ще е възможно? Предварително благодаря! :)

Tanyata

to are...@googlegroups.com
Здравейте всички
Получих покана - мен ме отпишете от списъка
Все още нямам code list
Следя темата, ще се включа когато имам

Yavor Mihaylov

to are...@googlegroups.com

Получих покана, но кода беше невалиден, така че пак се нареждам на опашката :)
https://www.moneybookers.com/app/?rid=637182

romkom

to arenabg
Може да звучи нахално, но и аз бих искал една покана за demonoid.com

мога да дам покани (5) за www.kpnemo.ru

never...@gmail.com

to arenabg
Izvinqvam se mnogo, no moje li da mi pratish edna pokana za
Demonoid.com, mersi predvaritelno

Zmeyw

to arenabg

dobreff написа:

> Ще съм благодарен и аз на една покана. Предварително благодаря !

Готово!!!

Zmeyw

to arenabg

kolewmi написа:

> kol...@abv.bg
> Може ли и на мен една покана за http://www.Demonoid.com?
> Благодаря Ви!!!

ГОТОВО!!!

И не пускай по 3 съобщения...

dipset

to arenabg
molq te prati edna pokana i na men?

dipset

to arenabg
Molq vi iskam i az edna pokana za Demonoid.com.... mersi
predvaritelno....molq vi...ot surce i dusha...

Rolly

to arenabg
плс, и на мен ако може една :-)

katia

to arenabg
днес регистрацията е отворена :)

Rolly

to arenabg
айде, какво стана с поканите :-)
...регистрацията е затворена до началото на следващия месец някъде