Въпрос

rapidfire

to arenabg
Някой знае ли защо от вчера не може да се влиза в нито един от
сайтовете на Arena.bg? Доставчикът ми е Netissat, Намирам се в
Младост, София. Ако случайно съм изтървала някое предупредитрлно
съобщение по въпроса, моля предварително за извинение.

maxi keranov

to are...@googlegroups.com, are...@googlegroups.com
ми нзм при теб как е ама при мен всичко е ок. Най вероятно е защото са пуснали нова арена и за това временно да си нямал достап, аз предупредителни писма и аз нзм .

Нека музиката бъде с теб!
http://musicidol.btv.bg/

rapidfire

to arenabg
Лошото е, че все още ми показва error 404 - not found. Някой знае ли
нещо по въпроса?
NetIsSat се е сляла с някаква по-голяма фирма, сега не мога да се сетя
как се казваше - да не са въвели накакъв филтър или що?
Ако някой има новия адрес не Арената, нека го постне, моля!
Предварителномногоблагодаря! ;-)

Cholak...@gmail.com

to arenabg
ами новия е с името на стария... arenabg.com а стария е променен на
old.arenabg.com