کاش خدا وقتی ادم ها رو می افرید جفت هر کس رو باهاش می افرید تا این همه ادمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها مجبور نبودن خودشون رو جفتت نشون بدند
خسرو شکیبایی خطاب به شهاب حسینی: قدیما بهش میگفتن یقه آخوندی الان بهش میگن یقه دیپلمات حالاشما بگو: آخوندامون دیپلمات شدن یا دیپلماتامون آخوند؟
همه دوست دارند که به بهشت بروند، ولی کسی دوست ندارد که بمیرد.
بعضی از مردا رو میبینی فکر میکنی چه بی خیاله و چه راحت میخنده !! و فقط یه مرد میتونه بفهمه که یه " مرد " در روز چند بار زیر بار زندگی میشکنه بسلامتی اون مردایی که کوه دردن ، دارن از بغض خفه میشن ، ولی باز توی جمع میگن و میخندن !!