0 views
Skip to first unread message

arash ‌sh

unread,
Apr 20, 2012, 3:42:39 PM4/20/12
to arash-...@googlegroups.com
هر جا می رویم و طلمی می بینیم همه می گویند: "نگران نباشید خدا جای حق نشسته". خدایا; می شود از جای حق بلند شوی که حق سرجای خودش بنشیند؟!
 
 
 
 
 
خسرو شکیبایی خطاب به شهاب حسینی: قدیما بهش میگفتن یقه آخوندی الان بهش میگن یقه دیپلمات حالاشما بگو: آخوندامون دیپلمات شدن یا دیپلماتامون آخوند؟
 
 
 
 
 
 
 
 
541128_363251330378639_291996164170823_896429_550789280_n[1].jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages