Fwd: جدی بگیریم بد نیست

0 views
Skip to first unread message

Leila Abkar

unread,
Sep 9, 2012, 8:44:37 AM9/9/12
to apncotraini...@googlegroups.com

از صحت خبر مطمئن نیستم ولی محض احتیاط



-


-









 
 

خبر مهم
شرکت مخابرات ایران از تاریخ ۲۰ مهر به بعد به تمام کسانی‌ که از یاهو در ایران استفاده می‌کنند یک ایمیل خواهد زد.
عنوان ایمیل:کارت اینترنت مجازی
وقتی این ایمل رو باز میکنید فايل ضميمه شده كه‌ با حجم ۳۲ کيلو بايت است شامل يك نرم افزار كي لاگر بر روي سيستمتان نصب می‌شه و ‌ از اون به بد تمام چیزهای که تایپ می‌کنید، هر ۲۰دقیقه به آدرس ایمیل rese...@irantelecom.ir فرستاده می‌شه.
این پیام رو براي همه بفرستيد
   
.





__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___





Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages