Re: [nia_listo] Fw: [ib-esp] Informo pri alia tradukilo

Hèctor Alòs i Font

Mar 14, 2012, 4:34:49 AM3/14/12
to Nia Listo, apertium_eo
Dankon pro la informo!

Jes ja, ĝi uzas i.a. Apertium. Plej interese estas, ke ĝi donas diversajn tradukojn per malsamaj kombinoj de tradukiloj. Mi elektis hazardan tekston en la franca por traduki en esperanton kaj aperis ses tradukoj. En kvin el ili oni uzis la anglan kiel pontolingvon (kaj tradukis el la franca en esperanton per Promt, Trident, Systran, Linguatec kaj Skycode kaj poste el la angla  en la esperanton per Apertium) kaj en la sesa oni uzas la rektan tradukon per Apertium.

Kurioze, en dua provo el la kataluna al esperanto la sistemo donis nur la rektan tradukon per Apertium, eble ĉar mi eluzis la malgrandan senpagan tekstokvoton.

Hektor