Pliaj dulingvaj esperanto-vortaroj en Apertium

Hèctor Alòs i Font

to apertium_eo
Danke al lernejana laboro ni povis aldoni al la dulingvaj vortaroj de Apertium esperanto-vortarojn el la jenaj lingvoj: belorusa, bulgara, bretona, ĉeĥa, germana, greka, persa, finna, hebrea, hungara, itala, nepala, nederlanda, pola, portugala, rusa, slovaka, sveda kaj turka. Preskaŭ ĉiuj estas eltiritaj el Revo, do koran dankon al ĝiaj kunlaborantoj pro ilia laboro kaj libera disponigo. Pliaj liberaj dulingvaj vortaroj tre bonvenas!

Krome, aperis la unua lernejano entreprenanta lingvokomparojn: li laboras super pola-esperanto ( http://wiki.apertium.org/wiki/Polish_and_Esperanto/Pending_tests ) kaj germana-esperanto ( http://wiki.apertium.org/wiki/German_and_Esperanto/Pending_tests ) :)

Hektor

Jacob Nordfalk

to apert...@googlegroups.com

2011/12/12 Hèctor Alòs i Font <hecto...@gmail.com>

[...]

Nekredeble!!!
Tio ĉi estas genia. Mi neniam imagis ke lernejanoj povus starigi tiom da bonaj elirpunktoj por lingvoparoj. Hector, dankegon al vi kaj al la lernejanoj kiuj faris tion ĉi.

Kore,
Jacob

--
Jacob Nordfalk
Android-kurser på IHK og for Lund&Bendsen