Filmprelego pri Apertium publikata

Jacob Nordfalk

to apert...@googlegroups.com, apertiu...@lists.sourceforge.net
Saluton,

Jen, mia prelego pri Apertium kaj maŝintraduko finfine estas publikata:

https://plus.google.com/114820443085046080944/posts/ZtG7zjfD1ns

Ĝi estis parto de Internacia Kongresa Universitato ĉe UK 2011. Aliaj prelegoj videblas ĉe http://ttt.uea.org/gk/484a4.
La prelego plej multe temas pri +Apertium , regulbazita malfermfonta maŝintraduka ilaro. Mi postulatis ke Esperanto neniam venos por Guglo Traduko, sed gi bonŝance tamen venis.

Ĝuu kaj mi petas vin pludividi la mesaĝon al iu ajn studento kiu eble volus ricevi 5000 USD de Guglo #gsoc por fari maŝintradukan paron kun Esperanto. Hèctor Alòs i Font kaj mi estus je via dispono por pliaj demandoj.

Kore,
Jacob

--
Jacob Nordfalk
Androidudvikler og -underviser på IHK og Lund&Bendsen