Re:[apertium_eo] Digest for apertium_eo@googlegroups.com - 4 Messages in 1 Topic

1 view

j maks

Dec 6, 2011, 10:12:54 PM12/6/11
to Digest Recipients
Saluton!

Mi provis kaj la traduko es->an funkciis. La komenco de rezulto de la traduko de la artikolo es:2000 estas

2000
{{_Atros usos_}}
{{_Anyo_}}
'''2000''' ('''*MM''') estió un [[*Anexo:Anyo bisiesto prencipiando en sabado|anyo bisiesto prencipiau en sabado]] en o [[*calendario gregoriano]]. O [[sieglo XX]] y o [[II *milenio]] rematoron o [[31 d'aviento]] d'iste anyo.
L'anyo 2000 estió declarau:
* Anyo Internacional d'una Cultura por a Paz.
* Anyo Mundial d'a Matematica.
* Anyo d'o [[*Dragón (astrolochía)|*Dragón]], seguntes o [[astrolochía china|*horóscopo chino]]
* T'a [[Ilesia Catolica]], gran [[*Jubileo]] por o *bimilenario d'a encarnación de [[Jesucristo]] (c 7.

Kio estas la problemo? Kiu rezulto devus esti?

Maksim

Hèctor Alòs i Font

Dec 6, 2011, 11:21:36 PM12/6/11
to apert...@googlegroups.com
Dankon, Maksim. Ŝajne Jacob jam solvis la problemon. Mankis voko al lasta ero de la programlisto, kiu rearanĝas la eliron laŭ ortografiaj konvencioj de la cellingvo, ekz. en la teksto "Anyo Mundial de a Matematica" devus fariĝi "Anyo Mundial d'a Matematica" (kaj tiel efektive estas). Tiu paŝo estas nenecesa en esperanto, sed bezonata en multaj lingvoj, ekz. en la latinidaj (verŝajne en ĉiuj).

Kore,
Hektor

2011/12/7 j maks <max1...@yandex.ru>

Jacob Nordfalk

Dec 7, 2011, 2:40:02 AM12/7/11
to apert...@googlegroups.com

Ŝajne solviĝis kiam mi ĝisdatigis de svn