Jen mi venas

Darshak Parikh

to apert...@googlegroups.com
Kara Hektor kaj Jacob,

Mi ĵus
ricevis la poŝton de Guglo. Multan dankon por ĉiu helpo kaj subteno. Mi faros mian plej bonon por plenumi la projekton kaj plibonigi Apertium-on.

Kore,
Darshak

Jacob Nordfalk

to apert...@googlegroups.com
Gratulojn Darshak, kaj bonvenon!

Mi tre ĝojas ke vi ricevis la stipendion, espereble til donos multajn plibonigojn al eo-en !!!

Mi provos ĉeesti kiel eble plej multe ĉe #apertium IRC kaj serĉos vin (tenebr050, ĉu ne?)

Ĉu vi povus fari Esperanto-lingvan paĝon en la vikio kie vi anoncas la projekton?

Krome, ĉu vi povus meti vian laborplanon kun viajn mejlŝtonojn (http://www.google-melange.com/gsoc/proposal/review/org/google/gsoc2014/darshak/5668600916475904) en la vikio?
(Ĝi povus esti angla aŭ Esperant-lingve.)

Mi proponas ke ni revizias ĝin, nun ke ni scias ke la plano realiĝos.

Denove.... gratulojn!! (al Darshak kaj al ni ĉiuj)

Kore, Jacob

Jacob Nordfalk
Androidudvikler og -underviser på DTU og Lund&Bendsen