AGK'dan Yeni Mesaj ve Anümost'un Resmi Web Sitesi

Seçkin Sertaç LALLI

to anu...@googlegroups.com
Ankara Gözetmen Kurulu'nun ataması yapıldı yeni atamada başkan ve yönetim kurulu şu şekilde belirlendi aşağıda geçicek olan yazılar agk başkanı Harun Öcal ZİLANLI'dan gelen mail doğrultusundadır.
TOSFED tarafından Ankara Gözetmen Kurulu yönetim kurulu ataması yapıldı.
Ankara Gözetmen Kurulu başkanı olarak Harun Öcal Zilanlı atandı. H. Öcal Zilanlı'nın önerdiği ve onanan yönetim kurulu şöyledir.

Ali Özgür Arslan         oz...@agk.web.tr
Cevdet Şayan            cev...@agk.web.tr
Mehmet Aslan           meh...@agk.web.tr
Meltem Erten            mel...@agk.web.tr

Tüm gözetmen arkadaşlarımıza hizmet etmek adına buluncağımız bu görevde sizlerle çalışmaktan mutluluk duyuyoruz. Atamaya kadar geçen süreç içerisinde bana şahsi desteklerinden dolayı Ali Rıza Acar'a, Mesut Şafak Doğan'a, Tamer Türkyılmaz'a, Mehmet Aslan'a ve Ali Özgür Arslan'a çok teşekkür ederim.
Hepimize hayırlı ve uğurlu olsun.
Sporumuzun kazansın.

www.anumost.org resmi web sitemiz yayına girmiştir bundan sonra çoğunlukla web sitemiz üzerinden itibata geçicez iletişim için ilet...@anumost.org mail adresini kullanabilirsiniz

Anümost adına
S. Sertaç LALLI
ser...@seckinsertaclalli.com
serta...@gmail.com
0506-459-22-30

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.