aşı dolabı seçimi

fikri öztürk

to antalyaail...@googlegroups.com
asm de kullanmak için aşı buzdolabı almak istiyoruz.sadece aşı amaçlı kullanılacak ve 3 doktor için yeterli olması gerekiyor.bu konuda yorum ve seçenek önerilerinizi yazarsanız sevinirim.normal ev tipi buzdolabı yerine sadece  aşı amaçlı üretilmiş buzdolabı almak istiyoruz.böyle bir buzdolabı alan,bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

Şevket Adem ÖZTÜRK

to antalyaail...@googlegroups.com
Bulaşıcı hastalıklar şubesinde Bayram Bey le görüştünüz mü?tecrübeleri doğrultusunda yardımcı olabilirler sanırım.

--
Dr.Şevket Adem ÖZTÜRK/ANTALYA
07.18.037

bünyamin pehlivan

to antalyaail...@googlegroups.com
 biz arçelikten aldık no frost şuan problem yok

fikri öztürk

to antalyaail...@googlegroups.com
alacağımız buzdolabı medikal amaçlı üretilmiş olsun istiyoruz.müdürlükten pek bu konuda bilgi yok,uğur firmasının buzdolaplarını inceliyoruz.sonucu paylaşacağım,teşekkürler.

bünyamin pehlivan

to antalyaail...@googlegroups.com
UĞUR DOLAPLARINA BAKTIM.(İNTERNETTEN)+1+10 DERECE DİYOR.FİYAT VE SINIFINA BAKMAK GEREKİYOR.GENELDE C SINIFI OLUYOR.

bünyamin pehlivan

to antalyaail...@googlegroups.com
0 800 448 50 00 ARAMAK GEREKİYOR.BİLGİ İÇİN

ozden uckok

to antalyaail...@googlegroups.com

Ev için üretilmişler içinden alın bence. Isı değişiklikleri fazla yaşatmayan ve no frost olması önemli.Bazıları otomatik olarak  +4 dereceye ayarlanıyor.Zaten  aşı takip sistemi (alarm , jenaratör v.s.) kurmanız gerekeceği için bu yönde araştırma yapmanız daha gerekli.

fikri öztürk

to antalyaail...@googlegroups.com

04 Haziran 2011 20:18 tarihinde ozden uckok <ozde...@gmail.com> yazdı:
http://www.uguronlinesatis.com/asp/product/100/UGUR-374-DIK-IKI-KAPILI-SOGUTUCU bu ürünü araştırıyoruz, konuyla ilgili yanıt gönderen arkadaşlara teşekkürler.sonucu paylaşacağım.

Şevket Adem ÖZTÜRK

to antalyaail...@googlegroups.com
Çok güzel görünüyor kapağa şunu koydun bunu koydun derdi yok ayrıca kapak açmadan aşı durumunun da izlenebilir olması avantajı gibi görünüyor.....Hangi kata  ne konacakla ilgili dünleme nasıl olur bilemiyorum...

[...]

fikri öztürk

to antalyaail...@googlegroups.com
her katta ısı aynı olur diye düşünüyorum.o yönde bir sorun oluşturmaması gerekir.

duygu ticaret

1 Haziran 2011 Çarşamba 11:47:04 UTC+3 tarihinde dr Fikri Öztürk KEMERASM yazdı:

[...]

Aşı dolaplarımız ile ilgili detaylı bilgileri web sayfamızdan öğrenebilirsiniz.

Side Aile Sağlığı Merkezi

to antalyaail...@googlegroups.com
bu dolapların akü bağlantılı ve elektrik kesildiğinde akü ile çalışacak şekilde olanları varmı? varsa 218 litre olanlardan 1 adet alacağız. teşekürler

9 Şubat 2014 22:26 tarihinde duygu ticaret <in...@duyguticaret.net> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "antalyaailehekimleri" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için antalyaailehekim...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--

                    Sideailehekimi∙com Dr.Necdet GÖLOĞLU