Toplantı

Ali E.İMREK

to antalya_linux
Selamlar,

Ramazan'dan öğrendiğime göre önümüzdeki ay Üniversitede internet haftası etkinlikleri olacak (yanlışım varsa düzeltin) . Bu etkinliklerde belki bir faaliyetimiz olabilir. Belki okullarda sunumlar yapabiliriz veya benim aklıma gelmeyen başka bir faaliyet olabilir. Bu hafta sonu uygun bir zamanda bir toplantı yapalım diyorum? Belki tanışmak isteyen yeni arkadaşlar da olabilir.

--
Ali E.İMREK

Racih

to Antalya Linux Kullanıcıları
Merhaba,

Üniversitede internet haftası düzenlenecek fakat dışarıdan katılım
isteniyormu bilemiyorum bunu sormalıyım. Etkinlik için enerjisi olan
arkadaş var mı ? Benim enerjim kalmadı. Ali abi biliyorum,
bildiklerini paylaşmak ve daha fazla linuxsü bilen arkadaş olsun
istiyorsun. Fakat tam kitleyi tutturmak gerek ne istediklerini
kestirmek gerek. Sıfırdan linuxsü anlatmanın bir fayda sağladığına
inanmamaya başladım. Linuxsü öğrenmek isteyen kişilerin, istedikleri
an linuxsün ne olduğunu öğrenebilirler. Sadece çok basit bir aramayla
öğrenilebilir. Bundan sonraki buluşmalarda ve ilerki seminerlerde orta
seviyede bir paylaşım olması taraftarıyım. Verilen bilgiler, yeni
kullancı için havada kalabilir. Gerçekten devam etmek istiyorsa
araştırır öğrenir ve o bilgileri kafasında oturtur. Benim düşüncem
ilerki toplantımızda bu bahsettiğim şekilde konuşalım. Ayrıca
toplantıların içeriğinin olması ve güzel hazırlanması hepimiz için
güzel olur. İlerki toplantıda neler olması gerektiğini burada
sıralarsak katılımda, paylaşımda yüksek olur.

Ben ilk maddemi koyayım;

+ Bash kullanımı

İyi günler ...

Görkem Çetin

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba

Üniversitede orta seviyede kullanıcı çok fazla göremedim, veya kendileri iletişime girmemiş olabilirler. Seminerleri dengeli yaparsak, yani hem giriş, hem de orta seviyede insanlara yönelik bir planlama olursa, her kesimden insan gelebilir. Antalya gibi bir yer gerçekten güzel potansiyel vaadediyor, ancak insanlar bırakın özgür yazılımı, Linux'tan bihaber. O yüzden onların ilk korkularını yenecek şekilde Linux'u ve arkasında yatan felsefeyi her seminerde dile getirmemiz gerekiyor.

İyi çalışmalar
Görkem

Yusuf İlter

to antaly...@googlegroups.com

Bence bir sornaki seminer konularından biride Pardusda kullanılan programlar olabilir, Amarok, Kopete, OOO, Avidemux, Katapult, Gimp ..........  İnsanların en büyük korkularından biride, İşletim sistemini değiştirdikden sonra kendisine lazım olacak programları bulamama korkusu, hem bu harika programları tanıtarak insanların Linux'a gecmesini hızlandırabiliriz.

Saygılarımla...

Yusuf İlter

to antaly...@googlegroups.com
Bencede Görkem Abinin dediği gibi, ortaseviyeyi bırakın, hemen hemen hepsi giriş seviyesinde kullanıcılar. Bu tarz bi seminer versekte kimse katılmaz, Akdeniz Üni. bilgisayar bölümü yok zaten, biz giriş seviyesinde olan kullanıcılara ulaşmamız lazım.

Saygılarımla...

deniz silahcılar

to antaly...@googlegroups.com

2009/3/29 Yusuf İlter <yusu...@gmail.com>

Bencede Görkem Abinin dediği gibi, ortaseviyeyi bırakın, hemen hemen hepsi giriş seviyesinde kullanıcılar. Bu tarz bi seminer versekte kimse katılmaz, Akdeniz Üni. bilgisayar bölümü yok zaten

Ramazan utku

to antaly...@googlegroups.com
Bilgiasayar müh. var fakat hocaları yok :D . Sanırım gelecek sene geleceklermiş.

Ayrıca Orta seviyeden kastım, her sefer aynı konuları işliyoruz. Her
seminerde her toplantıda baştan başlıyoruz. Biz sürekli linux kullanan
arkadaşlar inanın doğru düzgün orta yada ileri seviye bir paylaşım
yapamadık. Sıkıntım ordan kaynaklanıyor.

31 Mart 2009 Salı 01:55 tarihinde deniz silahcılar

Şaban Ulutaş

to antaly...@googlegroups.com
merhaba.
teknokent te çalışmaktayım yazılım müh olarak.
bil müh bölümünün açıldığını ilk burda öğrendim.
güzel bi gelişme, fakat önemli olan bölümün resmi varlığı değil, eğitim öğretiminin kalitesi.
bekleyip göreceğiz.
başka üniversitelerdeki ve şehirlerdeki hocalar belki antalya dolayısıyla burayı tercih edebilirler ders vermek için.
neyse konuyu fazla dağıtmayım.
şu anda enformatik bölümü (http://www.akdeniz.edu.tr/enformatik/) bazı etkinlikler konusunda bize ön ayak olabilir.
son olarak, etkinlikler konusunda benim de bi şeyler yapmam gerekirse seve seve yapmaya hazırım.

saygılar.

2009/3/31 Ramazan utku <raci...@gmail.com>

Şaban Ulutaş
Yazılım Mühendisi

http://saban.ulutas.net/
sa...@ulutas.net

Fırat YÜCEL

to Antalya Linux Kullanıcıları
Enformatik Bölümünden birisi olarak etkinlik konusunda topluluğumuza
yardımcı olurum..