Herkese merhaba

drascom

to Antalya Linux Kullanıcıları
Selamlar.antalyada linux ve programlama ile uğraşan insanlar olduğunu
görmek beni çok sevindirdi.
Sizlerden yardım istiyorum.Konu şöyle:
XBMC programında çalışmak üzere python ile plugin hazılamaya
çalışıyorum.Programcı değilim tamamen hobi ama çok hızlı
ögrenirim.Hali hazırda bu program için film bilgilerini poster ve
fanartlarını alan bi plugin yazdım.
Şu an çalıştığım pluginde takıldım yardımcı olabilecek arkadaşlar
arıyorum. Yapılmış bir örneği ve nasıl yapılacağı
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=HOW-TO_write_plugins_for_XBMC
linkinde var.şimdiden teşekkurler

Ali E.İMREK

to antaly...@googlegroups.com
24 Kasım 2010 02:09 tarihinde drascom <asc...@gmail.com> yazdı:
> --

Selamlar, bende yazılımcı değilim ama biraz python ile çalışmışlığım
var, birkaç proje hazırladım, ancak bir süredir kendi projelerimle
bile ilgilenecek zamanım olmuyor maalesef, XBMC kullanmışlığım da yok.
Almak istediğiniz bilgiler XBMC'nin sağladığı bilgilerse bunun için
API sunulmuştur, kütüphane referanslarından aramanız lazım, yok
dışarıdan bilgi alacaksanız yöntem alacağınız kaynağa göre
değişecektir, kaynak bu bilgileri paylaşmak istiyorsa bunun için
servisler hazırlamış da olabilir.

--
Ali E.İMREK