Pardus geliştiricisi Eren Türkay'ı ağırlıyoruz

Ali E.İMREK

to antalya_linux
Genç Pardus geliştiricisi ve bu ayki öi e-derginin Ropörtaj konuğu
Eren Türkay bir süreliğine Antalya'da.

Öi topluluk yöneticisi Kubilay Kocabalkan ile bu fırsatı
değerlendirmek için küçük bir tanışma-kaynaşma ve çay içme festivali
düzenlemeye karar verdik.

19 Ağustos Çarşamba günü
Saat 18:30'da
Meltem Mh. Megapol Sineması bitişiğindeki kafede olacağız. (Eren'in
kaldığı yere yakın olması için seçtik)

Buyrun gelin...

--
Ali E.İMREK

Kamil ÖRS

to antaly...@googlegroups.com
Buluşma saatini bir saat ileri alabilirseniz bende katılabilirim. yada 19:30'a kadar hala orta oturuyor olabilir misiniz :) ama o zaman da çok geç olur , muhabbetin sonuna yetişmiş olurum :)

17 Ağustos 2009 16:03 tarihinde Ali E.İMREK <alierk...@gmail.com> yazdı:

Kamil ÖRS
Software Developer

Ramazan utku

to antaly...@googlegroups.com
Ben ordayım . Güzel sorular hazırlayayım.

17 Ağustos 2009 16:10 tarihinde, Kamil ÖRS <kami...@gmail.com> adlı
kullanıcı şunu yazmış:

pcdoktoru

to Antalya Linux Kullanıcıları
Hocam ne işse bu duyuru elime 18 ağustos'ta geçti ve fırsatı kaçırdık.
Bu yaz başka toplantılarımız var mı acaba ?

Ali E.İMREK

to antaly...@googlegroups.com
Çok uzun süreceğini sanmıyorum ne de olsa akşam yemek vakti, zaten
bunu bir toplantı olarak düşünmedik bir görüşelim dedikten sonra
duyuralım başka gelmek isteyen olabilir diye düşündük.

Toplantı vs. düzenlemek isteyen varsa hiç durmasın, sonuçta hiç
birimizin bir farkı yok, demek istediğim birileri yapsın ben katılayım
dedikçe olmuyor, topluluk olmanın gereği herkesin katılımının olması.
Toplantı seminer gibi faaliyetler için insanların değerli zamanlarını
vermelerini istemek kolay değil, karşılığında verebileceğiniz bir
şeyler olmalı.

Görüşmeye gelen olursa daha detaylı tartışırız. Veya ileri tarihlerde
isteyen olursa çay içme festivalleri yaparız yine. Kubilay ile seminer
işini kafamızdan geçirdik ama sonuçta topluluk gönüllülerinin ben ne
yapabilirim diye düşünmesi katkı vermesi lazım.

--
Ali E.İMREK