Pardus 2009 Kitabı Çıktı :)

Omer Akyuz

to antaly...@googlegroups.com
Uzun süredir üzerinde çalıştığım kitabın 1. baskısı bugün çıktı :)  Uzun
uzun yazmak yerine kısa cümleler ile kitabı özetlemek gerekirse:

*Kitap Adı:* Adım Adım Pardus 2009

*Hediyesi:* Pardus 2009.1 CD’si

*Kitap Satış Adresi:* www.kapadokyayazilim.com

*Sayfa Sayısı:* 349

*Kitabın Hedef Kitlesi: *

- Pardus ile yeni tanışanlar

- 7 yaşındaki ilköğretim öğrencisinden 77 yaşındaki büyüklerimize kadar
geniş kitle

- Pardus’u daha önce kullanmış olup kütüphanesindeki Pardus koleksiyonuna
bir yenisini eklemek isteyenler

- Basılı kitap şeklinde Pardus kitabının hasretini çekenler

*Kitabın Amacı: *

- Pardus ile yeni tanışanların *hiç kimseden yardım almaya ihtiyacı kalmadan
* “Adım Adım Pardus 2009″ ile *adım adım* Pardus’u öğrenmesi :)

*Kitabın Çıkış Hayali:*

- Özellikle kitabı alan arkadaşlarımız kitabı okuduktan sonra mezun olduğu
ilköğretim okulunun kütüphanesine hediye edebilirse ilköğretim okulundaki
öğrenciler bilgisayarı yeni yeni öğrenirken Pardus üzerinde öğrenmeye
başlayacaktır. Mezun olduğunuz ilköğretim okulunuzun kütüphanesine hediye
edeceğiniz bir kitap ile o okuldaki yüzlerce öğrenci kitaptan
faydalanabilecektir. Bu sayede 4-5 sene sonra geriye dönüp baktığımızda
çekirdekten Pardus öğrenen yeni nesilleri görebileceğiz diye hayal ediyorum.

Pardus’a gönül veren herkes mezun olduğunuz ilköğretim okuluna bir kitap ile
gelecek nesillerin Pardus ile büyümesini sağlayabilirsiniz.  Biz şimdiden
mezun olduğumuz ve çevremizdeki ilköğretim okullarının kütüphanesine hediye
etmeye başladık. *Haydi Pardus Severler Kampanya’ya Sen de Destek Ver, Genç
Nesillerin Pardus ile Büyümesine Katkı Sağla!*

Görkem Çetin

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba

Eline sağlık, umarım çokça satılır, ikinci baskısı da yapılır.

İyi çalışmalar
Görkem

2010/6/3 Omer Akyuz <oaky...@gmail.com>
Web Sayfası : http://sites.google.com/site/antalyalinux
E-Posta grubu adresi : http://groups.google.com.tr/group/antalya_linux
Posta göndermek için : antaly...@googlegroups.com
Üyeliğinizi silmek için : antalya_linu...@googlegroups.com

Omer Akyuz

to antaly...@googlegroups.com
Görkem Abi çok teşekkür ederim. Siz mezun olduğunuz ilköğretim okulunun kütüphanesine hediye edecek misiniz. :))

ünal durmuş

to antaly...@googlegroups.com
insallah daha çok satılır iyi bir kitaba benziyor

Görkem Çetin

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba

Eylül'de Antalya'dayım, Barbaros'a bir tane, Anadolu Lisesi'ne bir tane gönderirim, neden olmasın? :) Yalnız ilkokula biraz ağır kaçabilir ;)

Kolay gelsin.