Re: [antalya_linux] selamlasma

Riza Dindir

to antaly...@googlegroups.com
Baska da bi sey olmuyor :) Bari selmalasalim...

H.Adil Dönmez

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba arkadaşlar. Ayarlayabilirseniz toplanalım. Daha önceki denemelerimizde biz 5-6 kişiden daha fazlasını toplayamamıştık.

Bir cumartesi günü, oturup çay kahve içebileceğimiz bir mekanda toplanıp tanışsak, sohbet etsek iyi olurdu.

İyi günler.

A.Dönmez

Web Sayfası : http://sites.google.com/site/antalyalinux
E-Posta grubu adresi : http://groups.google.com.tr/group/antalya_linux
Posta göndermek için : antaly...@googlegroups.com
Üyeliğinizi silmek için : antalya_linu...@googlegroups.com

--
Pardus'u denemelisiniz!...

Dersimli Hacker

to antaly...@googlegroups.com
selamlaşalımda sizden bir isteğim var bana nasıl pardusu usb boot şeklinde
kuracağımızı anlatırmısınız

alper

to Antalya Linux Kullanıcıları
Bu güzel bir teklif.Ben okulunuzdan değilim. Mesleki Eğitim
Merkezindeyim. Hatta gelecek olanlardan laptop'a sahip olanlar varsa
getirsinler. Pardus hakkında da belki daha iyi görüşmeler olabilir.
Yağışsız olacağını tahmin ettiğimiz bir cumartesi ki sanırım bu hafta
sonu yağış beklenmiyor, sabah saatlerinde yapılacak aktiviteye
katılabilirim.Sevgilerimle,
ALPER

On 20 Ekim, 11:46, H.Adil Dönmez <adildon...@gmail.com> wrote:
> [...]
> denemelerimizde biz 5-6 kişiden daha fazlasını toplayamamıştık.
>
> Bir cumartesi günü, oturup çay kahve içebileceğimiz bir mekanda toplanıp

koray önel

to antaly...@googlegroups.com
bende okuldanfalan deilim nerden bahsediyosunuz onuda anlamad�m ama cumartesi deilde pazar olsa kat�labilirim.laptopum var 5-6 y�ld�r arch linux kullan�yorum.toplan�rsak k�saca tan�tabilirim iigeceler.
Message has been deleted

benal...@gmail.com

to antaly...@googlegroups.com
Cumartesi olursa katılabilirim, pazar olursa belki katılırım. toplanmak ve paylaşmak güzel olur.