"Adım Adım Pardus 2009" kitabı TÜBİTAK'ın resmi Pardus topluluk sitesinde haber olarak yayınlandı!

Omer Akyuz

to antaly...@googlegroups.com
Değerli Pardus Severler;

"Adım Adım Pardus 2009" kitabı TÜBİTAK'ın resmi Pardus topluluk sitesinde haber olarak yayınlandı. Habere  http://www.ozgurlukicin.com/haber/adim-adim-pardus-2009-kitabi/  adresinden ulaşabilirsiniz.

Kitap hakkında bilgileri ve "Mezun Olduğunuz İlköğretim Okulunun veya Lisenin Kütüphanesine 1 Pardus Kitabı Kampanyası" hakkında bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Değerli Pardus Severler;

Her Okulun Kütüphanesine Pardus 2009 Kitabı Kampanyasında amacımız mezun olduğunuz ilköğretim okulunun veya mezun olduğunuz lisenin kütüphanesine sadece 1 tane Pardus 2009 Kitabı hediye ederek yeni nesillerin Pardus ile büyümesini sağlayabilirsiniz. Bizler bu kampanya için "Adım Adım Pardus 2009" isimli kitap yazdık ve çevremizdeki okulların kütüphanelerine hediye etmeye başladık. Kampanyamıza sizin de destek vermenizi rica ediyoruz.

Kitap Hakkında Bilgiler:

Kitap Adı: Adım Adım Pardus 2009

Hediyesi: Pardus 2009.1 CD’si

Kitabın Basan Firma: www.kapadokyayazilim.com

Kitabın Satış Adresi: e-satis.kapadokyayazilim.com

Sayfa Sayısı: 349

Kitabın Hedef Kitlesi:

- Pardus ile yeni tanışanlar

- 7 yaşındaki ilköğretim öğrencisinden 77 yaşındaki büyüklerimize kadar geniş kitle

- Pardus’u daha önce kullanmış olup kütüphanesindeki Pardus koleksiyonuna bir yenisini eklemek isteyenler

- Basılı kitap şeklinde Pardus kitabının hasretini çekenler

Kitabın Amacı:

- Pardus ile yeni tanışanların hiç kimseden yardım almaya ihtiyacı kalmadan “Adım Adım Pardus 2009″ ile adım adım Pardus’u öğrenmesi :)

Kitabın Çıkış Hayali:

- Özellikle kitabı alan arkadaşlarımız kitabı okuduktan sonra mezun olduğu ilköğretim okulunun kütüphanesine hediye edebilirse ilköğretim okulundaki öğrenciler bilgisayarı yeni yeni öğrenirken Pardus üzerinde öğrenmeye başlayacaktır. Mezun olduğunuz ilköğretim okulunuzun kütüphanesine hediye edeceğiniz bir kitap ile o okuldaki yüzlerce öğrenci kitaptan faydalanabilecektir. Bu sayede 4-5 sene sonra geriye dönüp baktığımızda çekirdekten Pardus öğrenen yeni nesilleri görebileceğiz diye hayal ediyorum.

Pardus’a gönül veren herkes mezun olduğunuz ilköğretim okuluna bir kitap ile gelecek nesillerin Pardus ile büyümesini sağlayabilirsiniz.  Biz şimdiden mezun olduğumuz ve çevremizdeki ilköğretim okullarının kütüphanesine hediye etmeye başladık.

Haydi Pardus Severler Kampanya’ya Sen de Destek Ver, Genç Nesillerin Pardus ile Büyümesine Katkı Sağla!

H.Adil Dönmez

to antaly...@googlegroups.com
Sayın Ömer Akyüz:

Merhaba.

Öncelikle Pardus için bir kitap yazıp yayılmasına katkı yapmayı düşündüğünüz için sizi kutluyorum. Ancak giriştiğiniz işte kafama takılan, rahatsız olduğum şeyler var; affınıza sığınarak bunlara dikkatinizi çekmek istiyorum:

1. Kitaptan yararlanıp sistem kurmaya kalkışacak kişileri  yüzlerce Mb. güncellemeye mecbur edecek 2009.1 CD'si neden veriliyor? Üstelik tam da 2009.2'nin çıktığı günlerde!...

2. 25 Lira, benim gibi kitap edinmeyi ve okumayı seven birisi için bile çok yüksek... Anlı şanlı yazarların yüksek kitap fiyatlarını protesto etmek için "korsan kitap alın" diye beyanatlar verdiğini sanıyorum görmediniz...

Kampanyanızın işe yaramasını diliyorum.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

10 Haziran 2010 20:43 tarihinde Omer Akyuz <oaky...@gmail.com> yazdı:
Web Sayfası : http://sites.google.com/site/antalyalinux
E-Posta grubu adresi : http://groups.google.com.tr/group/antalya_linux
Posta göndermek için : antaly...@googlegroups.com
Üyeliğinizi silmek için : antalya_linu...@googlegroups.com

--
Pardus'u denemelisiniz!...

Omer Akyuz

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba Adil Bey;

Kitabımız Pardus 2009.1 sürümüne göre yazıldığı için yanında Pardus 2009.1 cd'si hediye edilmektedir. Pardus 2009.2 cd'si hediye edilseydi çok az da olsa kitap ile uyumsuzluğa neden olacaktır. Bizim amacımız yeni çıkan sürümleri anında takip etmek yerine Pardus'u öğretmek olduğu için ara sürüm farklarını çok önemsemiyoruz. Pardus'u kullanmasını öğrenen gençlerimiz diğer sürümlere kendi kendilerine çok rahat geçebileceklerdir. Önce yeterki Pardus'un ne olduğunu ve nasıl kullanılacağını öğrenebilsinler.

Kitabın neden 25 TL olduğu hakkında ise şunları söyleyebilirim. Bir kitap 1000 tane yerine 2000 tane basılırsa %20, 3000 tane basılırsa ise %30 daha düşük fiyata basılıyor. Kitaba destek verilmesi halinde baskı adetinin artacağı ve daha ucuz fiyata geleceğini söyleyebilirim. Anlı şanlı yazarların yüksek kitap fiyatlarını protesto etmek için "korsan kitap alın" diye beyanatlar vermek yerine yukarıdaki örneği incelemelerini tavsiye ederim. Ayrıca 25 TL içinde %18 KDV ve %20 gelir vergisi olduğunu düşünerek yayınevine de hak vermek gerekiyor. Ayrıntılara girmek gerekirse ise kitabın kapağının selefon kaplı olması bile fiyatı artıran etkenlerden malesef.

Kitabın ortaya çıkmasının arkasında yaklaşık 1 senelik bir çalışma var. Amacımız yeni nesile Pardus'u öğretmek ve sizlerden de desteklerinizi bekliyoruz.

İlginiz için çok teşekkür ederim.