Seminerimizi bitirdik.

Racih

to Antalya Linux Kullanıcıları
Semineri hayırlısıyla bitirdik. Herkese teşekkürler....

Şaban Ulutaş

to antaly...@googlegroups.com
merhaba.
çalıştığımdan dolayı seminere katılamadım.
varsa seminerin video kaydını paylaşabilirmisiniz.
tabi video olmazsa oturumların sunumları da olur ;)
saygılar.

2009/2/20 Racih <raci...@gmail.com>

Semineri hayırlısıyla bitirdik. Herkese teşekkürler....

Ramazan utku

to antaly...@googlegroups.com
Elime yarın geçecek. Ama boyutu bi hayli büyük. Seminer vidyosunu
kesip öi ye koyacaklarmış.

Ali E.İMREK

to antaly...@googlegroups.com
Emeği geçen herkese teşekkürler, katılım ve ilgi beklediğimden iyi oldu ayrıca seminerde öğrencilerini getirerek ve seminer sonuna kadar ilgisini eksik etmeyen bir Pardus kullanıcısı olan öğretim üyesine de ayrıca teşekkürler. (ismini unuttum Ramazan bize hatırlat )

Üniversite dışında dağıttığım, özellikle Liselere gönderdiğim davetiyelerin amacına ulaşması da beni ayrıca sevindirdi.

Yusuf'un misafirlerin kullanması için getirdiği bilgisayarından yanlışlıkla belgelerinin silinmesi herhalde başımıza gelen tek kötü olay oldu. Ayrıca hazırladığımız DVD'lerin de yetersiz sayıda olması nedeniyle pek çok davetlinin elini boş gönderdik.

Bu seminer sonrası topluluğumuza destek verenler olursa daha güzel ve farklı içerikli seminerler de düzenleyebiliriz.

21 Şubat 2009 Cumartesi 01:44 tarihinde Ramazan utku <raci...@gmail.com> yazdı:

--
Ali E.İMREK

Yusuf İlter

to antaly...@googlegroups.com
Sormayın arkadaşlar yaw,  seminere gelen biri dediki; Linux, windows kadar çok kullanılsa onada virüs yazarlar dedi, bende Linux güvenirliliğinin tek nedeni açıkkaynakkodlu olaması ve sürekli güncellenmesi olmadığını, çok güçlü bir dosya yönetim sistemi olması çok gelişmiş bir yetkilendirme sisteminin olduğunu söyleyip, kök dizini açıp bakmadan bir dizin seçip Shift+Delete'ye bastım ( ulan madem silecen niye sadece deleteye basmadın diyorum kendime ) :D   o kadar klasörün içinden nerden tuttuda  mnt klasörüne tutmuş :D  benim dosyaların yarısını silmiş, gerisinde hata vermiş. Olay böyle gelişti. Ne olursa olsun, Pardus'u duymayan bir çok kişiye daha duyurduk, bence en önemlisi bu.

Saygılarımla...

Kubilay KOCABALKAN

to antaly...@googlegroups.com

Güzel bir organizasyo oldu. Katılan herkese çok teşekürler. Umarım yeni organizasyonlarda tekrar buluşabiliriz.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS

TESCOM KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAKLARI

AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI

kub...@kocabalkan.net

kub...@doganlarups.com

Ramazan utku

to antaly...@googlegroups.com
Ali abi hatırlatmamı istediğin Serhan hocaydı sanırm. Diğer hocalarda
öğrencilerini seminere göndermişlerdi. Onlara keşke bir teşekkür
edebilmeyi akıl edebilseydim. En çok ilgili olan grupta sanırım
Atatürk endüstri meslek lisesinden hocalarıyla birlikte gelen
öğrencilerdi. Standta uzun süre konuştuk.

İnşallah o hocalarımız burada üyedirler :). Onlara burdan çok teşekkür ediyoruz.

21 Şubat 2009 Cumartesi 16:58 tarihinde Kubilay KOCABALKAN

Ali E.İMREK

to antaly...@googlegroups.com
Seminerin videosu ne oldu?

Bir sonraki faaliyet ne olabilir konusunda fikri olan var mı? Yakın
zamanda bir üye toplantısı yapabiliriz.
--
Ali E.İMREK

Kubilay KOCABALKAN

to antaly...@googlegroups.com

Tuesday 03 March 2009 Tarihinde 16:03:43 yazmıştı:

> Seminerin videosu ne oldu?

> Bir sonraki faaliyet ne olabilir konusunda fikri olan var mı? Yakın

> zamanda bir üye toplantısı yapabiliriz.

Resim ve Videoyu bende çok merak ediyorum. Son durumu kimden öğreneceğiz?

Ramazan utku

to antaly...@googlegroups.com
Vidyo biraz kötü çekilmiş. O yüzden üzerinde kesme yapılmadı. Posta
yoluyla Akın hocaya gönderilecek. Vidyo üzerinde düzeltme yapılmadığı
için boyut büyük, yakın zamanda yapılacak olan toplantıda arkadaşlara
dağıtırız.

03 Mart 2009 Salı 16:34 tarihinde Kubilay KOCABALKAN

Akın Ömeroğlu

fatihcan07

to Antalya Linux Kullanıcıları
hocam kolay gelsin. ve teşekkürler benim bu gün haberim oldu böyle bir
seminerden...
daha doğrusu internette antalya linüx ü sevenler derneğini arattırınca
sizlere ulaştım..
5 yıldızlı bir otel de bilgi işlem sorumlusu olarak görev yapmaktayım.
bir çok sistemi linüz üzerine aktarıyorum..
yanlız bir şey de takıldım sizden yardımlarınızı bekliyorum.
freebsd çekirdekli thinclient oluşturmak isyorum normal bir pc
üzerine..
fakat nasıl yapabilirim..konusunda hiç kimseden destek alamadım...
yardımlarını bekliyorum ....
ilginize teşekkür ederim..
kolay gelsin..
saygılarımla
barış

Görkem Çetin

to antaly...@googlegroups.com
Merhaba

Linux'un ince istemcilere yönelik desteği ve üzerinde çalışan pek çok uygulaması varken neden FreeBSD kullanmak istiyorsunuz?

İyi çalışmalar
Görkem

fatih can

to antaly...@googlegroups.com
Selam...

Evet bu konuda destek çok fazla...şuan elimde bir tane thinclient ince istemci var..

Ben normal pc üzerinde bunu yapmam gerektiğini bir çok denemelerden sonra karar verdim..
Benim sistem alt yapımda bunları kullanmaya başlarsam başka sıkıntılar ortaya çıkıyor..bu nedenle normal pc üzerinde bunları çalıştırmam gerekli..

İlginize ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim..
Kolay gelsin..
Saygılarımla..
barış.