با سلام به همه همکاران گرامی
بدین وسیله به اطلاع می رساند پیرو هماهنگی های انجام شده با سازمان آموزش فنی و حرفه ای – اداره کل و مرکز تربیت مربی کرج در مورد مربی های آموزشگاه ها قرار شده موارد ذیل توسط انجمن انجام گردد:
1 – افراد متقاضی دریافت کارت مربی گری و یا مربیان متقاضی ارتقای کارت مربی گری خود بجای ثبت نام ادواری در آزمون های سازمان از طریق انجمن صنفی ثبت نام نمایند و در لیست واحدی به اداره جهت آزمون معرفی گردند. و همچنین آزمون آنها در زمان و تاریخ جدا از کارآموزان توسط اداره کل برگزار گردد.
2 – انجمن به نمایندگی از تربیت مربی کرج اقدام به برگزاری دوره های ارتقای مهارت جهت مربیان آموزشگاه ها در تهران به عمل آورد و در پایان دوره تربیت مربی کرج آزمون این مربی ها را جداگانه برگزار و کارت مربی گری آن را دریافت کنند. از کلیه آموزشگاه هایی که متقاضی ارتقای مهارت مربیان خود می باشند تقاضا دارد مهارت مورد نیاز خود و همچنین تعداد مربیان را اعلام تا پس از ساماندهی دوره مربوطه برگزار گردد. هزینه دوره به عهده مربی می باشد. در ضمن از ((فقط)) اعضای انجمن صنفی آموزشگاه های رایانه که می توانند مکان خود را جهت برگزاری این دوره ها در اختیار انجمن قرار دهند خواهشمند است حد اکثر تا 23 دیماه 1389 ضمن اعلام آمادگی خود مشخصات آدرس - مکان و تجهیزات خود و همچنین توانمندی در برگزاری کدام دوره های پودمانی تربی مربی کرج (در سایت آنها موجود است ) را به تلفن 88416728 – 88444390 اعلام نمایند تا به تربیت مربی کرج اعلام گردد .
با تشکر
عماد آبشناس
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آموزشگاه های رایانه