عید قربان و عید سعید خم را به همه همکاران تبریک می گویم و امیدوارم خداوند متعال به حرمت این دو عید مبارک دست نادانان را از سر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کم کند و انشاء الله دولت و مجلس هم عنایتی کنند دست سود جویان ودخالت کنندگان و مزاحمین آموزشگاه های فنی و حرفه ای را کوتاه کنند تا شاید موسسین آموزشگاه ها بتوانند نفس راحتی بکشند.
نامه های اعتراضی فراموش نشود. لطفا کمک کنید همه همکاران دیگر که ایمیل و صندوق پستی ندارند را در جریان قرار دهید تا آنان نیز با ما همکاری کنند. اگر همدست نشویم شاید عید آتی به عنوان آموزشگاه دار به یکدیگر تبریک نگوییم.
عماد آبشناس
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آموزشگاه های رایانه