با سلام به همه همکاران گرامی
به اطلاع می رساند قرار است در پایان ماه آتی (بهمن ماه) انتخابات دوره جدید هیات مدیره جدید انجمن صنفی آموزشگاه های رایانه برگزار گردد. (تاریخ دقیق آن پس از هماهنگی با اداره کار و تامین محل متعاقبا اعلام خواهد شد). نظر به اینکه فقط اعضایی که حق عضویت و آبونمان سالانه خود را پرداخت نموده اند می توانند در رای گیری شرکت داشته باشند. از اعضایی که تا به حال حق عضویت و یا آبونمان خود را پرداخت ننموده اند تقاضا دارد حد اکثر طی یک هفته با خزانه دار انجمن آقای لطفی زاده به شماره تلفن 33725131 جهت مشخص شدن بدهی خود به انجمن هماهنگی نمایند تا بتوانند در رای گیری شرکت داشته باشند.
با تشکر
عماد آبشناس
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی آموزشگاه های رایانه تهران