با سلام رونوشت نامه آقای کارگرنژاد و پاسخ به آن جهت اطلاع همکاران تقدیم می گردد

6 views
Skip to first unread message

Emad Abshenass

unread,
Jan 2, 2011, 12:05:12 AM1/2/11
to anjoman...@googlegroups.com






سلام و درود خداوند بر شما

احتراما در رابطه با ماده 7 بخشنامه جناب آقاي رشيد بيگي رياست محترم انجمن صنفي مبني بر اينكه هيچ آموزشگاهي مجاز به دريافت شهريه كمتر يا بيشتر از نرخ مصوب نمي باشد، متأسفانه مشاهده ميگردد برخي از آموزشگاهها اقدام به دريافت شهريه بسيار كمتر از نرخ مصوب مي نمايندو اداره نيز در اين مورد هيچ اقدامي در اين مورد نمي نمايد و مسئولين مربوطه ميگويند شايد كسي بخواهد رايگان آموزش بدهد و اين به ما مربوط نمي شود. خواهشمند است در صورت امكان بفرماييد در اين مورد چه بايد كرد.

با تقديم احترام

عليرضا كارگرنژاد

 

پاسخ : رئیس هیات مدیره انجمن رایانه

 
آقای کارگرنژاد
سلام
در این رابطه باید بگویم که این آموزشگاه ها تخلف می کنند و از نظر قانون تعزیرات حکومتی کم کاری می کنند چون همه ما می دانیم که با همین شهریه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای خرج و برج آموزشگاه ها با هم نمی خواند و نمی شود درست و حسابی کلاس ها را برگزار کرد  چه رسد به اینکه شهریه ها را بخواهند خیلی کمتر از مصوب فنی و حرفه ای دریافت کنند. قطعا یا از ساعت درسی و یا معلم و یا ... می زنند. و همانند موارد دیگری از جمله فعالیت های آموزشگاه های غیر مجاز و ... که سازمان آموزش فنی و حرفه ای ناتوان در برخورد با آنها می باشد فعلا نیز با این آموزشگاه ها کجدار و مریض برخورد می کند. به امید اینکه روزی این توانمندی و اقتدار را از خود نشان دهد و جلوی فعالیت این نوع آموزشگاه ها - که همه را تخریب می کنند و هر ضربه ای که در حال حاضر باقیمانده آموزشگاه ها می خورد از زیر سر فعالیت این آموزشگاه ها است - را بگیرد. آنها تصویب می کنند بازرسی اداره باید عمل کند. در مورد اینکه کسی بخواهد رایگان آموزش بدهد نیز هر مسئولی گفته بیخود گفته قطعا خواسته شما را از سر خود باز کند و یا اینکه آدم بی سواد و بی اطلاعی بوده. طبق مقررات فنی و حرفه ای آموزشگاه های آزاد قرار نیست رایگان آموزش دهند و فقط افرادی را که از طرف اداره معرفی می شوند می توانند بدون دریافت شهریه و یا با حذف قسمتی از شهریه آموزش دهند که آن هم جزو تعهدات اداره کل می باشد که در پایان سال شهریه را جبران کند. در غیر اینصورت آن آموزشگاه می بایسد به عنوان موسسه خیریه به ثبت برسد و شرایط خاص خود را دارد. در مورد این آموزشگاه ها (که شهریه پایین تر از شهریه مصوب دریافت می کنند )شما می بایست کتبا به اداره کل شکایت کنید و آنها را معرفی کنید - یک رونوشت نیز به انجمن جهت پیگیری ارسال کنید. پس از دو نوبت اخطار طبق قوانین و مقررات می بایست جواز آنها توسط هیات نظارت استان ابطال گردد.
موفق باشید
عماد آبشناس
رئیس هیات مدیره انجمن


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages